24h購物| | PChome| 登入
2004-01-30 00:30:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

六日同居生活 @ 水

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

等左個幾月既六日同居生日又好快好快咁過左啦。
真係好快喎,我個新年假又就黎過埋喇。

一切既時間真係好快,每一日都係咁開心。
梗係啦,有老公服侍我喎。
其實除左最後果日,我做既野真係唔多架喎。
擺野呀、煮野、洗碗、洗衫、晾衫,差唔多都係老公做晒~
我幾嘆丫,又有老公幫我做埋功課喎。
雖然張床就窄左D,攪到我唔係訓得好好,其他野呢,我真係唔洗煩架!

仲有呢,訓既時間又有好多啦。
我又整到老公好hot喎~ :$
老公又唔捨得落床啦。
老公成日都好hot好舒服喎。
我幫老公「豪情」左3次、又幫老公X左2次。
見到老公咁hot呢,我好開心喎~ :$$$
亦都係因為咁,老公experience左佢既第一次買wonderlife士多啤梨味condom。:$$$
當然啦,老公都整到我好hot啦 :$$$
我地係呢方面係跨進左一大步啦,仲試過一齊沖涼,好friend播,咩都講架 :$$$$

六日都好開心啦,因為老公咩都就晒我架喎 :$$$
又唔洗我郁。
六日唯一既污點就係無M喎,攪到好鬼驚 :~)



台長: waterjip
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文