24h購物| | PChome| 登入
2008-02-23 23:01:12| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情似是有點陽光*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你是我的太陽,你賜給我溫暖陽光。

我們是否會 雨過后有彩虹?

今天又下著濛濛小雨,
我發覺我開始上堂又訓La=3=
放學Lg車我bk hm ,Thz
午餐食mami同2哥and佢gf飲茶打包比我ge點心!好好味!

睇[2012年世界末日]其實几悶,但係我想睇下if真係末日,會點Lor!
最后戈套戲,世界都係無末日,萬物依然生存。

4點几同mami,2哥and佢gf去做facial.1做就做到7點La. 几好玩的!
then mami話吾返屋企煮La.
佢請客去左快子基的1間叫志記的Thai’s餐,d野食真係一般La!
食完行陣百佳,買左好多野,by Taxi bk hm lu~

我對腳終于解脫戈對高跟鞋,對高跟鞋真係太高,
k實如果我知2哥係吾開車ge,我死都不會著,
我3隻腳指慘敗,都受傷了,真係好抵死!
呀媽好嬲,叫我丟左對鞋, =_= 但我吾會丟的!

今日立哥生日,可是他還沒回來,他跟他的朋友去慶祝,
我們買的蛋糕似乎要等明天了=_=

台長: ˇ水’☼
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: -Special Matter* |
此分類下一篇:HK購物團*
此分類上一篇:回大陸Again*

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文