24h購物| | PChome| 登入
2005-02-06 13:31:43| 人氣131| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《一.下集》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  我要0係4:30前交文俾ms fok,因為有個徵文比賽佢想我參加。Staff rm條走廊好多人,ms fok同幾個低form傾緊野,所以我企埋一邊等;見到李麗萍,我先醒起其實佢先係in charge of呢個比賽,ms fok收到我篇野都只係轉交俾佢。於是我俾文李麗萍,又同佢影相。見到阿li、fanny同林若思影相,我又埋去影,之後同阿桐影..搞左好耐,其實本來我約左大家姐放學再錄過,但我見佢都同楊海文傾緊偈,於是去rm206影下相先。阿gap本來book左305室,但佢地話要做board,所以我地移師去206。

  阿吉原來已經走左,我地成班影相,又係high大左咁。原來唔0係自己班房係完全無影響架,我本來仲覺得會odd添。過左陣,我、阿丁、大家姐先落去錄歌,大家姐話不如叫埋ms ng唱。Ms ng又肯喎,個hall又唔係好嘈,得rocky佢地打羽毛波,所以我地就去左hall唱啦。好好聽,佢地唱歌好勁呀~天氣潮濕,我覺得部琴好黐手,感覺好差。想聽首歌就download啦──

  1) http://www.stmc.edu.hk/~s981032/till%20we%20meet%20again.zip

  2) 尋日同阿丁、大家姐0既music rm錄0既版本──
   http://www.stmc.edu.hk/~s981032/V001a.zip(中間窒左係因為要搵番譜0個頁)

  之後我地同ms ng傾偈,佢問阿丁同大家姐幫唔幫手年終音樂會,阿丁話應該要去new york,大家姐就會去澳洲;呢個時候我諗,我都會想考去a-level去旅行,揹背囊去歐洲或者去hawaii(有親戚住0個度),但我已經應承左ms ng幫佢填詞......諗下諗下其實6月10-12要幫手中五畢業營,5月都應該要pre下camp,所以就算唔填詞都唔可以一考完就去旅行。仲有敬拜隊0番,黃姑叫左我好耐勒..!諗下諗下原來我考完試都會有好多野做......

  大家姐最後決定幫手搞annual concert,ms ng話佢岩岩0係f.1、2發掘到d唱歌好0既學生,可以栽培下。最後我地0係hall影相,我話不如叫埋鄧sir影,ms ng就話佢0係車度等緊佢,所以影唔到;而佢都要快d走,費事鄧sir等咁耐,佢話鄧sir會發脾氣,發0個陣會唔出聲(佢成日都唔出聲架喎,咁咪即係成日都發脾氣?),但對住個仔就唔會發。

  我地上番206,見到佢地扮阿蓋達綁架異國平民,勁搞笑!!!黑仔扮阿蓋達,好似!成班女仔用條呔蒙眼,雙手放0係後面扮被綁,跪0係地下,好癲呀!!傻侖仲倒地不醒,扮死,像真度100%!! 我地仲拍movie,拍低每個人被槍殺0既情景,但0個時幾乎人人部dc都無晒位,所以我叫大鼻去禮堂借rocky部機;點解我自己唔去?因為我都除左呔加入俘虜行列..:p

  拍完movie笑左好耐,成班都痴線架..之後我地靈修group同關關(爸爸)去305影相,因為爸爸話個board係主題係「喜喜」,好靚。我又同高團d人影相..最後成班去左天台,呢個時候有位有電0既dc得番大鼻0個部,所以最後用佢部黎影相。

  返番落地下見到阿溫、dum、女pan都坐左0係su櫃前面,於是我地又hea左陣,同國頌佢地影相,跟住就走啦。今日「新翠隊」好齊人~有女pan、阿溫、dum、ana、傻侖、阿gap、黑仔、聰仔同埋我,平時行到新翠就要分道揚鏕,但今日行到田心先解體~

  一路上我地都話黑仔同聰仔行得慢,0係咁多人壓力下,佢地終於肯加速0勒..!我地班d男仔真係..我地又笑阿one個袋同阿dum個書包,行得好開心。阿dum去佢阿姨度,佢阿姨住我樓下,所以我地一齊搭lift,佢走0個陣話「我地好近呀..」哈,我都覺!

  last day好盡興~但返到屋企就有d孤軍作戰0既感覺,a-level始終都係要靠自己0既努力0既...

  加油呀各位,努力溫書!


(插圖:臨走0係校門影相,唔齊人0既7A)

台長: wai_b
人氣(131) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文