24h購物| | PChome| 登入
2004-12-10 17:51:18| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

途中

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

途中,一切都在等待著旅途的終點。
一段漫無目的的旅途,
所有的一切都好像力不從心,
不習慣這樣的自己,
不習慣這樣的旅途。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日o係yahoo又search林嘉欣,
o係yahoo!拍賣埸見到激多karena既野...
睇左兩頁,已經有無限多想買的東西...
我驚我自己會忍唔住手,
所以好狠心咁樣...x左啦...>'<
我真係好想果本"救命"notebook呀...有林嘉欣同李心潔既大頭相,
我又想要karena d 珍藏yescard wor...>"<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
近排發現,karena影果d自拍照或者相呢,真係好有feel架~
所以我有陣時都會用佢影果d相黎做diary既大頭...
我最鍾意果張就係karena係"嘉欣大世界"入面果個april既心情記事裡面果幾張,
果幾張就真係最有feel架啦,
而且佢呢個april既心情記事整得好靚!!!!
以下係呢個april林嘉欣既心情記事網址:
http://www.karenalam.com/diary/03.htm
記住睇下啦~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
咁次用既大頭係我自己影既~
um...其實幾鍾意呢張,入面係我屋企客廳黃昏果陣o個個"咸蛋黃">w <~*
呢張係影完先知咁ok有feel lor...

台長: 小蕊
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文