24h購物| | PChome| 登入
2006-11-24 19:30:44| 人氣185| 回應4 | 上一篇 | 下一篇

我很愛你們,所以要開心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

圖圖:Janis老婆跟我


最近,大家好像都不開心
好像是我開始的(?),是嗎?
我很不想跟你們說的
可是打在這,你們就會看到
我們沒秘密押(對阿咪他們說的)!
上星期五,我身平第一次哭這麼久
加加一起大概兩節課拔,大概一個多小時拔
接下來就會問我為什麼拉!
因為呢!有人欺負我拉~~~~~~~~~
開玩笑的啦!其實應該是不關我的事拉~
是我說要去幫忙演戲的
可是搞到後面好像是我硬要去演的
夠懂我的人應該都知道我是一個討厭被誤會的人
誤會到就會哭的!所以知道我再講什麼了拔




圖圖:Janis老婆跟我


我會誤會了> m <!至於詳情想知道在來問我拔!
看到我哭,Jennifer老婆也哭了
也許是因為我哭而哭,也許是生那個人的氣而哭
重點看到你哭我就更想哭!
Janis老婆昨天哭的好慘!我心會痛耶老婆~
後來michael好像也把小雞弄哭了,還是看到老婆哭才哭
總之後來我眼淚也掉了~四個人都哭了
不用我知道自己不能哭,我要安慰你們押
所以我要好起來,為了你們我不會哭
我說過如果說我們六個人的sexy family中
一定要一個人傷心難過,我寧願那個人是我
而不是其他的五個人,我們要開心的過日子
不管發生什麼事!懂嗎!?
圖圖:我兒子

i will always in your side, no matter what
cause i really love u guys, i will love u guys forever
i said that already, if there have to be someone in our
sexy family to be sad, i hope that person is me
i want u guys to be happy, always happy
we will be together forever, no matter what
i love my sexy family with Janis, Jennifer, Jessie, Alvin, Klayton, and me, victoria
we will always like this, i will try let u guysto be happy everyday i will try my best^^
圖圖:小雞跟我

To: Janis
janis, i like the time u are simling, not like yesterday or either today, u are not happy today
i like u always trying to make others to simle or to be happy
i love u very happy, our sexy family wil never happen the same thing what happen to your family
we will always together, and we wants u to be happy
be happy everyday, ok~~~!? i love u forever^^~

To: Jennifer
老婆~ 我希望你開心
你知道的,我跟大家會永遠站在你這邊的
不跟發生什麼事,愛情的路上
難免會遇到另人難過的事情
我跟你先體會到難過的事,或許以後
我們會一直過著開心的日子
也許,老天先折磨我們,以後我們就會
一直開心的過日子!我永遠愛你︿︿
我們要一起去韓國玩喔~~~~~~~~~愛你!


Sexy Family Will Be Always Happy :D

圖圖:jennifer老婆(這是為了拍戲而拍)

台長: 維亞♥
人氣(185) | 回應(4)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 想法、心情、日記 |
此分類下一篇:一起加油拔:)!!!!
此分類上一篇:當我們同在一起:p!!

Jenn~ ( sexy daughte
i love you guys soooooooo much~~ sexy family rocks mah world..好啦..用中文打吧.我好感動 ㄏㄏ,..我會開心的過每一天因為有你們陪我啊 ^ ^ 真的很愛你們喔.
TO Victoria:
I Luv u 2~~我們一定要一起去韓國..去找恐龍<3 :D kimchi~ im coming..hehe. 還有我的那張照片好醜啊..change one!! 
2006-11-24 20:59:46
Janis
Awwww Victoria, your words are like a dulcet, melodic song to my ears, no matter how cliche that sounds. :) I love you so much, Victoria, and I know that no matter what, you guys will always be there for me, and know this, I will ALWAYS be there for you guys too. I really don’t know what I’d do without you guys, for you are truly the blood to my bones, and the beat to my heart. <3

Darling, I’m gonna smile wider than a mile, and you’ll know that this is all for my Sexy Family, and nobody else. Nobody else ever makes me smile this way, nobody else can make me roar into fits of laughter like you guys do, and nobody matters to me as much as you guys do.

I will always be by your side as well. I love you guys so much, I really, really do. I love you guys with all my heart. Mwah. Hugs and kisses all around.

The Sexy Family is For ALWAYS. :)
2006-11-27 18:29:53
your son
留言言言言言言言言言言言言言言言言言言~~
HI! 麻麻你ㄉ文章寫得都不錯(中文) 哈哈
不知道講什ㄇ~ 掰掰
2006-11-29 20:18:29
mAdPaRk
very touching.....but kinda.....haha.....who knwos....nywayz....you guys have this kind of spirit that comes out of no where....something good.,...good luck guys...!! laugh more!!
2006-11-30 00:21:57
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文