24h購物| | PChome| 登入
2003-05-20 22:47:42| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今時今日咁既服務態度....就夠啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排學校check得咁緊﹐今天見冇乜野做﹐所以就去左剪髮。
不過我有個憂慮﹐因為我知道幫我剪開個位stylist星期二是day off 的。但我冇理。入到去一個客都冇﹐我心就諗︰嘩‥今次個hair stylist 一定會好俾心機幫我剪啦。我恩蠢地問了一個問題:阿…冇番咩? 並且換來一個已估計到的答案。就是這樣﹐另一位..亦是唯一一位的stylist走來serve我。
一路剪一路同佢勁傾計…傾到剪完為止。佢仲話而家唔多興「種花」啦喎‥興咩咩…( 唔記得lu..)﹐佢講到呢度﹐我不其然咁笑左一笑‥哈哈。佢又真係幾好人﹐係談討中﹐我feel到佢個種顧客至上的感覺﹐好warm。
雖然本人覺得今次剪得好似冇上次咁靚﹐但唔知點解我真係唔mind。臨走時﹐佢俾左佢張咭片我﹐我望了一望。好surprise﹐Wow…原來佢係間salon 既shop manager 黎ga.~ so great.!
我真係十分欣賞佢個種服務態度﹐好enjoy個種俾人serve既感覺。 ~.~

台長: Ar Var
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文