24h購物| | PChome| 登入
2006-02-15 03:38:38| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2.14

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日既情人節原來又可以同你一齊過
好開心
重記得上一年既情人節,接你放工,送左一盒白玫瑰同朱古力比你,你都好似冇咩返應咁,上一年作為你既情人真係好傷心!!但係可能係因為你胃痛既關係啦,,你戈個情人節真係一Dfeel都冇~~
而今個情日節,好好笑你又胃痛啦,你真係呀~~點解會咁ga,你都唔識睇住自己既。
記得戈日係由你陪我去買野食開始既,之後就撈埋你個fd一齊去食可以講係下午茶既,咁可能你個fd有事做掛,(又彧者係識做啦,hehe)走左,之後就係按我地既計劃去左睇戲囉,睇左一個我覺得都幾唔低既但係又係同你一齊睇又咩都好睇既野蠻祕笈,其實戈出野都係得啖笑!睇完戲你一定要係胃痛,本來係想同你食d野既,但係你話冇胃口,咁戈時我都係一心想送你返home ga啦,可能你覺得時間太早掛,於是你都係陪左我去行街,係人都知澳門冇咩好行,而且我又唔係一個仲2行街既人,所以真係得個行字囉,咩都冇睇,就咁係水尾行左幾個圈,途中既時候你重胃痛到要去買藥食,點知個時已經為時已晚.間間藥房都關曬咁,最後個時眼見一間關左一半既藥房係對面馬路,於是我好心急咁就一手拖住左你,之後好快咁走過對面,好可惜過到去景然同我關左門,戈時我真係想搞佢個門叫佢開門買藥比我呀!!!!無奈之後,只好去搵間野坐低食下野咁,之後我地就去左回綠,係個度你都冇咩食過野,知你個時真係好辛苦~~但係我又唔知點樣可以幫到你wor<好冇用啊何!~~食到都差唔多十一點幾,之後都係唸住冇咩野行ga啦,so我地就返左我屋企,因為你要攞返d朱古力。咁@咁好既機會,我當然係唔比你咁快走啦,於是我決定睇埋難兄難弟先送你返屋企,點之你又話要冇鎖匙要等埋你家姐之有得返屋企,就係咁我揸住個電單車走左幾個圈,最後我都係係海邊停低左,因為我唔想背住你睇唔到你。停係度既時候你坐左係我前面,我好用力咁攬住左你,個一刻我真係好唔想你離開我呀,想感受你身上既氣味道!你~此終都係要返屋企,咁當然就係送到你返屋企樓下啦,之後咁既一日就過左lu。。。。。

台長: 可以的┬我給你〈○3
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文