24h購物| | PChome| 登入
2004-10-01 18:34:24| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

拍戲同人唔同命 阿Sa歎世界阿嬌周身傷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由馮德倫執導的新片《精武家庭》,前晚在記者會上播映部分片段,只見Twins的阿嬌有不少動作場面,難怪阿嬌拍攝時經常受傷,喉嚨至今仍未康復:「受傷都係意外姐!我周身都瘀晒,不過以後都一樣會接拍動作片。」身旁的阿Sa則得戚地表示在這套電影不用打:「我最高難度既動作咪畀人箍條頸囉!好難演繹架!」談及謝霆鋒和張衛健拍劇涉嫌打傷內地演員,阿Sa說:「我地又唔係當事人,但拍打戲係咁,我之前同張衛健拍戲都試過要大力摑佢,NG左五次,打到佢塊面紅晒。」

另外,同場的何超儀對於好友徐濠縈即將臨盆,她說:「佢依家好健康、好精神,我地成班朋友準備組成急救隊,大家都好緊張,好興奮。」

阿嬌(左)同阿Sa同人唔同命,一個打餐死,一個則歎到暈。

台長: 提子
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文