24h購物| | PChome| 登入
2004-08-06 14:26:28| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Twins同病相憐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

娛 樂 — 娛 樂 要 聞
遇 變 態 惡 傭 Twins 前 晚 出 席 新 城 在 鯉 魚 門 公 園 度 假 村 舉 行 的 「 天 光 運 動 天 黑 唱 熱 派 對 」 , 阿 Sa 謂 讀 書 時 曾 在 此 炒 過 單 車 , 她 說 : 「 細 個 呢 度 宿 營 , 當 時 我 唔 理 儀 容 , 又 唔 貪 靚 , 踩 單 車 踩 得 好 快 , 結 果 成 個 打 橫 飛 跌 落 地 , 好 似 《 烈 火 戰 車 》 咁 , 半 邊 臉 、 半 邊 身 爛 晒 , 好 在 冇 疤 痕 。 」

不 過 , 阿 Sa 幼 時 卻 遇 到 一 個 變 態 工 人 , 慘 受 虐 打 , 令 她 在 鼻 樑 上 留 有 一 條 疤 痕 , 阿 Sa 餘 怒 未 消 說 : 「 佢 變 態 , 成 日 搣 到 我 周 身 瘀 , 又 摑 我 塊 臉 , 搞 到 我 個 鼻 有 疤 。 」 不 知 是 否 童 年 陰 影 影 響 , 現 在 阿 Sa 雖 一 個 人 獨 住 , 卻 沒 請 工 人 , 她 說 : 「 依 家 媽 咪 幫 我 執 屋 , 之 前 請 過 幾 個 工 人 , 但 都 唔 係 幾 好 , 唔 識 煲 湯 。 」

而 阿 嬌 亦 同 病 相 憐 , 兒 時 曾 遇 惡 工 人 , 她 說 : 「 我 讀 兩 、 三 年 班 時 , 佢 用 掃 把 恐 嚇 我 , 我 講 畀 媽 咪 知 , 但 媽 咪 唔 信 。 ( 佢 有 冇 打 過 你 ? ) 冇 , 如 果 有 會 殺 佢 。 」
http://orientaldaily.com.hk/photo/20040713/ent/0713enew08b1.jpg
阿 Sa 兒 時 曾 被 工 人 掌 摑 , 以 致 鼻 樑 留 有 疤 痕 。


台長: 提子
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文