24h購物| | PChome| 登入
2004-06-30 01:41:33| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

去camp camp

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26/6-28/6同左jojo,connie,panda,don,janet,gloria,阿drew,仲有伯爵去左大嶼山的塘福camp~果間屋比起我想像中細,唔開心>.<~算啦,今次個個都有位訓,因為上次的經歷,佢地死都要租多d床位ge屋~haha~佢地入去先啦,我同伯爵就等埋janet放工先入去,買埋燒野食的食物~入到去,冇乜野好做,坐左一陣,就去左沙灘玩下水行下咁,之後仲睇到彩虹tim呀!!...之後返去燒野食,d百佳炭真係好廢,激死人...好濕,係咁爆煙花!!我都冇乜點燒,熱到死,又多蚊,之後剩左d野食都留左o係雪櫃第二日煎黎食~之後成晚都冇乜野做過,只係睇電視,傾下計,玩下影相咁囉~同埋訓覺~到第2日,訓到11點幾,之後就o係正中午12點出去沙灘,一去到,竟然有個男仔行埋黎話想識jojo,問佢幾多歲,叫咩名,有冇男朋友之類,話佢班frd冇膽,唔敢過黎問喎~d人真無聊!但jojo就嚇餐死,仲係咁話好羞家~hahahaha~之後佢地去游水,我就坐下咁囉,玩左一陣,panda又要夠鐘出camp,咁就一齊返屋,休息下,又睇電視,食下野咁,有啫哩,冰西瓜,薯片等等~~~我仲煮左8個出前一丁俾佢地食,太好人啦!跟住,又有d睡意,但都出左多一次沙灘,今次玩埋樽,哈~好似好無聊咁,一人飲左枝jolly shandy,放入願望紙,之後埋左去...跟住又玩影相...好無聊~跟住返去沖個涼,又食野,又睇電視,同埋霏UNO,之後就訓lu~~第3日,我負責morning call佢地,目的係咩?就係因為我地plan左去唱lunch k~hahaha~~簡直精力旺盛!!伯爵同阿drew冇去唱因為阿drew要返工,伯爵要返學,所以都早走左~haha!嘩,唱到我好累,好眼訓!
好少去camp去到我地咁,睡眠充足~同埋剩係識得睇電視同食野,...前世未睇過咩??!!=.="哈哈!!不過好開心~yeah!

台長:
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文