24h購物| | PChome| 登入
2006-10-10 01:47:06| 人氣65| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

睇戲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



最近我身邊依然好多戲睇
咁我就梗係要乖乖做好觀眾呢個角色
好好睇戲 XD

先睇昭 & S小姐 & 三文
呢部戲完全無奈..
我真係齋睇..無野可以發表

而最精彩就梗係 JM 呢部戲啦
真係高潮一浪接一浪
睇得我不知幾開心..又為佢地擔心
開心就梗係因為有戲睇啦
擔心就係因為唔知咁發展落去..到底會唔會有人受傷..
但係在於我既角度
我會支持J先生
唔知點解我總係覺得佢D行為同我有某程度既相似
就係咁產生O左熟悉感..
但係企係M小姐好朋友呢個角色
我就希望佢可以自私D..做自己想做既野
唔好再在乎人地既眼光..過得輕鬆D..


而事實上..佢地既事我都係唔好插手太多
畢竟呢D係佢地既事
我應該企番係觀眾既角色
乖乖旁觀
黙黙希望佢地會開開心心..

台長: TakTai

您可能對以下文章有興趣

人氣(65) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: ~生活小小記~ |
此分類下一篇:理性
此分類上一篇:第一份job

四文..
well...睇戲真係你的專長...good...其實呢, 我會緊自私dd, 所以你放心啦~~~我其實都自私左啦.....hahha~~~多謝你...我都好希望可以從始開心快樂咁落去....

你呀, 都要take care呀...ok?/
2006-10-12 16:12:29
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文