24h購物| | PChome| 登入
2003-02-03 13:13:04| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最愛演唱會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個新年, 雖然都有節目, 但係夜晚多數都o係屋企, 所以夜晚都係留o係屋企睇電視, 尤其係深夜。本來諗住會無乜o野睇, 諗住睇o下VCD咁, 呀, 點知TVB又有好o野喎, 呢三晚深夜播o左三個演唱會, 仲要唔係d重播舊o野, 係三個舊年o既演唱會, 有黃凱芹,梅艷芳同杜麗莎, 嘩, 呢d o野就o岩晒我呢音樂人啦!!

於是我晚晚都有睇呀, 三個都好精彩, 黃凱芹係個人喜愛 (我個英文名都係因佢而o黎, 好似好"娘"咁), 梅艷芳係信心保證, 有台型, 又唱得好, 至於杜麗莎就有期望呀, 因為知佢好唱得, 實好好聽。果然無失望, 佢真係好勁, 又高音又唱得實淨, 雖然大部份係英文歌, 但係都好正(咁當然有一半我識啦), 尤其係佢唱"I Believe I Can Fly", 佢d眼神好有信心, 又唱得好好, 但又唔會俾人覺得佢o係度show晒quali咁, 呢樣先係最難得, 如果我有佢一半就好啦~~ 仲有仲有, 唱o左我最鍾意o既"假如", 正正正, 不過可惜唱o左半首, 都好過無o既~~

題外話, 今日拆完利是, 諗住搵不嬲入開錢個盒仔入住d錢, 點知一開時竟然發現仲有錢o係度, 嘩!!好驚喜呀!! 因為我好耐無開過個盒, 同埋諗住裡斫應該無錢, 哈哈... 新年一開始就咁好運, 係一個好開始, 嘻嘻 ^_^


最愛演唱會 - 陳慧琳

台長: 子洋
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文