24h購物| | PChome| 登入
2008-04-23 23:52:46| 人氣200| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Guilty ----Song by Ella Fitzgerald

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Is it a sin? is it a crime?
Loving you dear like I do.
If it’s a crime then I’m guilty.
Guilty of loving you.

這是罪惡嗎? 這是犯罪嗎?
像我這樣愛你
如果這是一種罪惡 那我是有罪的
因為愛你而有罪

Maybe I’m right, maybe I’m wrong
Loving you dear like I do.
If it’s a sin, then I’m guilty.
Guilty of loving you.

可能我是對的 可能我是錯的
像我這樣的愛你
如果這是一種罪惡 那我是有罪的
因為愛你而有罪

What can I do? what can I say
After I’ve taken the blame?
You say you’re through, you’ll go your way.
But I’ll always feel just the same.

我能做什麼呢? 我又能說什麼?
當我接受了這些指責
你說這一切都結束了 你將繼續獨自前行
但我將永遠都是這樣的愛著你

(接副歌)

台長: 快樂貓
人氣(200) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 愛情 |
此分類下一篇:無題
此分類上一篇:About love

TOP
詳全文