24h購物| | PChome| 登入
2004-05-18 10:44:29| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

失戀唔係領獎 唔使你替我舖張 放過我好嗎=_='' 凸

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

求下你丫
唔好問我啦
點解要咁啊
見倒我咁好開心嗎
點解你既開心但換來我既難受
究竟你知唔知
以我造話題都唔係哩D嘛
你好過份啊
我唔出聲唔代表我唔知唔介意
你地就嘻嘻哈哈
有冇唸過我感受
可能會話:我係咪咁唔玩得
玩?講笑而已
或者係我小氣
見倒你地笑我就憫好想喊
有冇發覺最近我好臭脾氣
小小既事就粗言穢語
我唸你地冇喇 
當然我要掩飾得好
唔可以俾你地得逞

{{{{your behaviour is disruptive and harmful to me----------

台長: 傻囡
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文