24h購物| | PChome| 登入
2024-01-01 16:09:03| 人氣146| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~~2023~~

於呢一年都可以話經歷左唔少事宜,尤其係疫情前後改變左唔少生態~!!
而我自己亦都因為呢一切已經改變唔少價值觀,比起以前已經少左同朋友見面~?!

年初時間都一樣唔少得生日同新年飯局,不過已經唔似以艽咁多同咁齊人喇~!?
而我會見都係見D會令自己開心同想見o既,因為時間會為自己過濾不必要o既人~!!

而今年亦都真正體會到有人來有人走,從前好重要o既單位今年亦變得疏離左呀~!!
至於工作上繼續一直忙一直忙呀,而家人方面就連番出現身體問題而令我另一忙碌事宜~!!
好多時間都為左照顧家人生活同工作都搞到自己好累,不幸地下半年自己身體亦都出問題~!?

今年就去左兩次日本旅行、一次澳門旅行同兩次大陸遊,係自疫情通關後o既一個突破呀~!!
至於今年生日場次亦都比往年少左喇,事因我都只係同左D有心人一齊見面聚聚咋~!!
不過都深明到人與人相處之間係雙向啦,的確時間真係唔夠去俾我應付太大量無謂應酬嚕~!!

而演唱會環節都係自疫情後再次出現返,同左幾個單位去睇左數個演唱會的確好開心呀~!!
畢竟音樂可以治療我心情呀,同時從音樂及歌聲中搵返好多曾經o既片段同埋回憶呀~!!
 
好多野都因為疫情而停擺左好長時間,今年能夠同唔少有心人一齊去經歷都係幸福嚕~!!
每次去約見唔同朋友都希望得到一種共鳴,好朋友從外國返來當然都要齊人見一見啦~!!
好多好多曾經都o係心入面湧返出o黎呀,人大左值得自己去珍惜o既人就變得更加重要呀~!!

台長: Ethan~
人氣(146) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文