24h購物| | PChome| 登入
2019-05-04 15:34:24| 人氣210| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/5/2019


今日又再度應約出左去荃灣,事因我又聯同Phoebe及Jacky去行街呀~!!
今次佢地就因為想去行宜家傢俬,所以咪揀左去呢到會合行下食下野囉~!!

其實佢地上段就約左朋友拎野,所以我都係下午時間先出去會合佢地~!!
而且佢地前期一直為租屋問題搞左一輪,今日就同我講終於都落實左地方~!!

稍後時間佢地就會搬過去新屋到住,不過為期就估計係租住一年先啦~!!
所以今日咪繼續行街睇下有咩適合新屋用,諗住睇定添置左就擺過去用嘛~!!

其實呢期大家都見面見得好密下,所以佢地每星期都基本上有野更新下~?!
不過今次圍埋就冇咩太特別野去傾,主打都係講下新屋同埋生活上o既事宜~!!

至於旅行計劃方面依然安排於年底,但係可唔可以落實就仲要睇下大家d假~?!
而其他家族成員上面o既事宜就冇咩點傾,反而係大家都諗緊司欣個經濟問題~?!
畢竟佢宜家都係家庭經濟支柱,但佢又一直都好想快d搵到個合適o既另一半嚕~?!
而我地就傾過以佢現階段o既問題唔解決下,其實就有好多限制去改變到現狀~!!

行完左荃灣之後都差唔多夠鐘晚飯,而我地原定諗住落去黃金海岸到食野啦~!!
不過最終因為天氣太差關係而改返入屯門,因為去到又影唔到相又冇地方避雨~?!
我地幾個都一直諗緊今年仲有咩活動可能搞下,不過仲要等埋司欣先可以再夾~!!

台長: Ethan~
人氣(210) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文