24h購物| | PChome| 登入
2016-07-17 11:40:45| 人氣212| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/7/2016


最近都開始出席返歌迷會活動,不過得知佢地當中出現左唔少問題~!?
而今日我就出左去銅鑼灣啦,事因Fred今日下午o係到有簽唱會呀~!!

或者都已經一段時間冇咩點出現,而早前我都曾經出現返一次啦~!!
至於今次張飛就係會中o既契媽送俾我,所以我咪當係去玩返轉囉~!!
而且我地真係一段時間冇見過Fred喇,趁住今次咪出去玩下兼幫個會~!!

完左呢場下午活動之後,我就要過返去佐敦準備出席另一個活動喇~!!
事因今晚司欣同世俊就約左我出去晚飯,佢地話呢轉係想幫我慶生喎~!!

約左7:00pm出到去目的地,而我地大家都係差唔多時間陸續到步啦~!!
其實早前唱K活動已經聚左一次,不過今次聚埋反而講多左自己o既野~?!

特別係感情生活方面問題,我地三個都特意去一齊傾下同埋分享下經歷~?!
其實宜家大家為左生活動都已經好忙,而世俊宜家就更加係早晚各一份工~!!
佢宜家仲可以抽空同我地聚都已經好難得,加上佢地兩位最近感情又出左問題~!!

大家搵另一半都係以結婚為前提,而世俊就話佢宜家選擇朋友都比以前小心~?!
至於司欣經過上一次經歷之後,就扒示將來即使有新感情出現都需要小心考慮~!!
畢竟宜家再出現o係家族上o既成員,日後都應該會同我地有較多機會接觸啦~!!

而我地走埋一齊除左講感情事之外,關於近年家族上o既變化都有談及到啦~!!
世俊再一次表示有意離開屈組旗下囉,至於呢方面問題稍後就應該會有答案~!!
畢竟轉會都要涉及到唔少問題要去解決,所以我地行每一步都要小心處理~!!

至於今次會面最後部份時間,反而我地就轉為講到家族活動同埋旅行計劃啦~!!
暫時我地都講緊搞camp同埋去個短trip啦,但首要落實o既當然係人選同時間啦~!!
再者本年度仲應該會有活動會搞,所以我地將會再於稍後時間商討並進一步落實~!!

台長: Ethan~
人氣(212) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文