24h購物| | PChome| 登入
2012-09-28 13:41:11| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28/9/2012

 
臨返大陸同埋中秋節之前,我都同阿仔有個小聚見下面兼傾返陣計啦~!!
其實今轉見面係因為我有野交低俾佢,所以要o係明早走之前同佢見下先~!!

事因我早前訂左兩部模型車聽日出,所以咪要交低俾阿仔幫我去拎貨囉~!!
當然佢今轉拎完之後就要下星期俾返我,理應我地下星期又應該伯有小聚嚕~!!

至於今晚會面除左係因為呢件事之外,當然同佢傾下計都係重要o既一環啦~!!
但就因為時間有限o既關係,我地今轉所傾o既野都係以生活事宜為主打囉~!!

例如我有同佢傾下佢快將畢業一事,及後有咩打算同埋有咩要去學習啦~?!
事關o係家族上面o既生存技巧方面,就點都會同現實社會有d唔同o架啦~!!
而且我又特登將自己近日o既經歷同仍分享下,同時又藉此同佢提點下啦~?!

由於我近日開始反醒好多問題,而且今年經歷同埋改變o既野亦都有唔少啦~?!
正正就係因為呢d過去o既經歷,令我覺得自己原來近幾年都成長左好多呀~!!

其實出o黎社會做野之後,真係令我明白同體會到識做人同做事都同樣重要~!!
與此同時o既我又藉意提下Facebook一事,令佢知道各位o既改變係源自d咩~?!

讀書年代同做事年代會有落差,呢種感覺相信o係出黎做野後數年就會知道~?!
往往讀書時代都會覺得世界唔會係太差,但現實好多時都總會係相反嚕~?!
或者到左呢個階段之後,我地就會對人性呢個觀點有更深o既體會同反省啦~?!

或者就係因為有左呢d經歷之後,我地先會去諗到底邊個先係自己o既本性~?!
而我最近就係開始對呢個問題有所疑惑,究竟別人所欣賞o既到底係咪一個本我~?!

台長: Ethan~
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 不分類

TOP
詳全文