24h購物| | PChome| 登入
2004-02-04 13:38:00| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見工

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天一連見了兩份工, 兩個上司都是女人, 驚驚。
第一份工比較接近我讀書的知識, interview時個人勁問我識唔識拍片同editing, 我話識, 然後佢話我以前做過的工作都較office同文靜, 懷疑我是不是真的懂拍片, 我當然扮識啦, 咁佢又突然話, 其實拍片有一隊crew, 唔洗我拍, 我比較會接觸多d paper work既野, 佢似乎又驚我比較專注於practical既野唔識做paper work。 oh no, 即場唔識駁佢, 佢之前問我識唔識拍片幹嗎?

第二份工是pr, 我唔熟的, 在灣仔見工, 即場要寫新聞稿, 寫寫下天上竟然出現煙花, 攪到我冇咩心機寫, 感覺上呢間公司d人friendly d, 而老闆仲有d似miss lo tim, 哈哈。anyway, 兩份工都要等消息。

台長: 電車婆
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文