24h購物| | PChome| 登入
2006-06-10 16:06:46| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

吹時有份耍花槍

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

朋友女一個電話,索索眼淚鼻涕,心都軟埋。
朋友女話要分手,其實明知佢今次只係同男朋友耍花槍,結果一定係大團圓結局,但係我都明白當局者迷呢個道理,每次嗌分手都一定以為分硬手,心情一定會跌落谷底乜都做唔到。
好,吹時撐你!黎我屋企避避風頭,吹時借d溫暖比你又點話。

事情一如我所料,男方打黎,吹時房成戰場,男方越鬧越大聲越鬧越過份。
我話得撐你,唔會比機會人蝦你,一手搶電話,以有限既邏輯,壓住火爆,手震住黎同佢講道理。
吹時好少同人正面駁火,因為吹時從來講野都唔得流利,所以都有返一定份量既心理壓力,手都震埋。雖則手震,但應付呢個缺乏邏輯用仆街黎鬧自己女朋友既男人,吹時顯得卓卓有餘,最後男方不敵,掛我線。

頂你個肺,呢個世界無幾多人敢掛我線,even我d男朋友。
好,既然頭先忍住唔火爆,朋友女又唔捨得,廢事佢難做我忍埋你!

結果又再如我所料,男方終歸打返黎,向我say sorry and then睇埋朋友女sweetsweet個講電話衰樣,唉. . . . . .做女人點解要做到咁無骨氣. . . . . .

結論:
1. 姊妹們,分手的確係對付男朋友既花招,但係請唔好隨便用又或者打無把握既仗,到最後嗌分手又係你,打電話去求復合又係你,吹時覺得唔抵幫既就係呢part。嗌得出分手,就絕對唔可以主動求復合,若然你要咁做,只係大舉剝弱自己既籌碼,以後你點嗌分手,對方都唔會再中你計架。
得喇得喇,唔捨得丫嗎,就算係都唔好一嗌完分手唔夠一個轉頭就即打返去好無?過多一個星期我都無咁嬲丫!
請做一個有骨氣的女人。

2. 請戴眼識男朋友,搵個鬧女朋友做仆街同屎忽鬼既,比佢鬧完仲要留戀既,咁無骨氣,我點撐你都撐唔起啦。

3. 耍花槍請選擇適合既時機,畢業風頭火勢生死存亡之際,是絕不適合撩起任何事端的。

感想:
好耐無男人同我耍花槍喇,多謝你兩條友係百忙之中比我呢個參與耍花槍既機會,咁又耍左一日去咯。
或者我既老姑婆之路就係由我呢d骨氣鋪出黎,不過我愛我自己比起以自尊黎換隻低智能雄性動物愛自己,實牙實齒得多囉。

台長: 吹時
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友) | 個人分類: 八婆仔偉論 |
此分類下一篇:從別人身上看見自己
此分類上一篇:優雅地肉酸

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文