24h購物| | PChome| 登入
2006-05-14 18:52:18| 人氣171| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I miss you, mami

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我有一個瘦小既媽咪。
呢個咁單薄既身體,生我同我哥,都係開刀生,生完之後身體好差,我地bb果時都係由爸爸黎湊。
但係呢個咁瘦咁薄,又傻下傻下既媽咪一d都唔弱,心入面愛呢個家既力量,反而係全屋最強。

佢有個威嚴既老公、有個迷失方向又大脾氣既大仔、仲有個脾氣複製自佢老豆又反叛既女。
呢三隻野,是但抽其中一件出黎都惡頂,莫講話三件一齊黎。
呢三件咁惡頂既野,長期處於冷淡狀態,好少碰埋,但係一碰埋,火屎都飛埋出黎,而我呢個媽咪,往往就係修橋補路果個。

媽咪幫爸爸手打理佢地間廠,以佢咁弱小既身體,其實挨得到真係一件好奇蹟既事。爸爸脾氣都幾大下,又成日趕貨,又要睇住成廠d人有冇做錯,仲要佢好多時出出入入大陸睇廠,加上要應酬一大堆又仆街又貪心既人際關係,我真係唔可以想像比著係我會點。
記得佢話佢當年間廠岩岩起家果時,唔知點自己一個女人唔知做乜比人叫左去個茶餐廳,搵佢講數定不滿果d,佢話好彩佢當時夠鎮定,如果唔係...(唔記得)。說時沾沾自喜,的確,媽咪係好威喎~

記得我細個果時媽咪成日係梳化度睇睇下電視或報紙就合埋眼訓覺,因為佢長期失眠,係床訓唔著,要係梳化先訓到一陣。
有一次,我襯佢合埋眼望真佢個樣,然後驚嘆一聲「媽咪,你d睫毛好長呀…」
純粹一句由衷讚美既說話,但係佢竟然厭煩地回我一句「你大個要扮靚扮飽佢!」
當年幼少既我,個心頓時劃出一道血痕,可能因為咁,我唔再敢表達自己啦…
其實而家諗返,係佢當時做野太大壓力、太辛苦,難得休息一陣,我仲講埋d無謂野煩住哂佢休息。

我知媽咪係鍚哥哥多d,哥哥點自暴自棄、點避開我地都好,媽咪都盡心盡力咁想去關心佢,成日搵埋哂d爛藉口去睇下我哥,例如:「中午去邊食飯好?去哥哥間鋪頭食啦!」、「丫~我件衫有冇擺左係你間房呀?」說畢就鏟左入哥哥間房度扮搵順便爭取機會同佢講多兩句說話等等,明明佢地享受慣要坐得舒服而哥哥間鋪頭就坐得唔舒服既 ,明明唔見衫都無可能係哥哥間房,好明顯睇得出都係搵藉口,所以真係話佢傻下傻下,但係其實又真係傻得幾可愛。

媽咪係呢間屋既和平使者,但係相反,我諗我係全屋同佢最多火花果個,我好多時候想法同佢都有分歧,再加上我既固執。
其實都唔難明,一黎我無哥哥由細到大都咁乖咁聽話,佢話好我就話好;二黎我有自己既意見但係我又無爸爸既威嚴,所以媽咪不甘於聽我既說話。(假設我既想法都係正確既情況下)
我知道媽咪唔係咁相信我。例如有一次係澳日娛樂版度有張伊能靜既相,但係個白痴記者竟然話係黎端恩,唔記得媽咪講乜,總之係指住幅相黎講黎端恩既話題。我就話返比佢知,果個係伊能靜唔係黎端恩,媽咪竟然同我爭論佢明明係黎端恩,但係佢係連伊能靜係咩黎都唔知就同我咁肯定佢唔係伊能靜。
可想而知,媽咪對於我既信任,有幾低。就連我幫佢出show影既相,佢都覺得唔滿意。
或者因為我細個反叛過,呃過佢地,傷過佢地既心啦,可能我真係罪有應得。

我最叻企埋同爸爸同一陣線黎蝦媽咪,因為只有果個時候我先至可以keep到我既想法之餘,媽咪又唯有接受我既想法。(唔知點解,大多數時候我同爸爸都係想法一致,yeah! give me 5!) 呢個時候,媽咪就會嘟下個咀,吟吟沉沉幾句聽唔到佢講乜既說話,而我,就露出一個得戚既笑容。

雖然媽咪係鍚哥哥多d,不過我始終最鍾意都係向佢撒嬌。我記得我前一排做論文壓力大到自己係度喊,含住眼淚走去佢間房度。我聽唔到佢講乜,其實講乜都唔重要,但係佢講既時候,佢摸下摸下我塊面,果種摸法,係真係好愛果個人好憐惜果個人先至會摸出同一個韻律。呢個韻律,將我屈係心入面既壓力,一次過釋放哂出黎,喊完之後,我先至可以繼續通頂。

又記得有一次,我又遇到d令人洩氣既事,得我自己係屋企,好氣餒好唔開心,我走左入去媽咪間房,攬住佢果件成日著、掛起左既晨褸,聞下媽咪既味道,感受下媽咪既餘溫。之後,我又正正常常咁去做我要做既事喇。
哈哈哈,又諗返起細個睇過一套叫彭彭呠呠車既卡通片,故事係講彭彭搵返媽咪既旅程,架呠呠車聞下朵花就會足滿返力量,而佢媽咪頭上就正係插住一朵花,我相信彭彭唔係因為鍾意鮮花味道而叉滿電,係因為鮮花既味道代表左媽咪既味道。

媽咪心入面愛既力量真係好大,佢一個人既愛,將我地三隻野拉返埋之餘,仲撐得起我地每一個人。

記得以前細個果時,我比人問我邊個靚(指住兩個亞姨),我話我覺得媽咪最靚,我係真心架,覺得媽咪係當時最時髦又靚既媽咪。就算而家,我都係咁覺得。
好多謝靚媽咪遺存左佢雪白美腿同ok胸比我,嘻。
佢話佢當年比人叫佢做長腳蚊架喎~哈哈~

呢幾日,爹娘去左美國旅行,無人買宵夜比我食,無人比我撒嬌,自己係度喊都無人理喇。

台長: 吹時
人氣(171) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 發自內臟的高呼 |
此分類下一篇:我好喜歡你呀angela
此分類上一篇:係呀!我對朋友既男朋友都有偏見呀!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文