24h購物| | PChome| 登入
2006-04-17 23:04:57| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

久違了的正階A

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

復活節假後第一日返學,功課做到甩甩漏漏,鬼咩,成個假係度又玩又飲又食又睇電視,真係唔知點解咁快就過左一個星期,又要返學。

正當我諗住著件低胸d既衫等亞sir唔洗鬧得咁凶狠,有哂心理準備之際,亞sir話派返上次交果份portfolio。
哇,好耐世紀之前交既野黎喇喎,不過派唔派都住所謂啦,我間房無掟擺. . . . . .
佢叫我地自己去佢個位度羅,仲話個個portfo袋都黑色,分唔到要自己搵搵。

但係我一揀就揀中左自己果個,真係唔知點解咁神奇,可能真係心靈感應呀同自己個portfo,又可能因為我實在比左好多時間落去排,所以同佢已經產生左感情掛,不過貪新忘舊既我,交左之後掛住忙其他野就已經即刻唔記得佢ru~

羅返之後亞sir叫我地逐個見話比返d意見,要改既可以改,改好左好既就可以upgrade個分咁話喎。
到我見果時,懶神秘咁比我睇「拿吹時,我比呢個分你。」

我見到一個正階英文字母A字,後面無加減乘除符號,個格格入面係得一個正大階A。

「真係好野,真係做得好好,我教咁多學生,係得你一個我搵唔到任何問題,零瑕疵,點解可以做得咁好既呢?蝦. . . . . . . 」
我坐左係度,好唔自在又唔知點咁,見佢又好似無乜叫我可以走既準備,我繼續唔知點咁坐係度。
「蝦. . . 你睇你睇,如果有好多份portfo擺係度比我揀,我一定請你。」佢又拿住返野由頭到尾睇一次。
「多謝. . . . . . . 」

「蝦,點解你呢份可以做得咁好,但係本論文又搞成咁架?!」
「下. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 」
「我我諗係時間問題姐,我要比返多d時間落去跟返進度先得. . . . . .」
佢所講果個論文集即係我而家寫緊果篇論文將會造成果本書既排版,我仲摶老命咁寫緊,邊鬼度得閒搞佢本書丫. . . 比心機寫好入面先啦. . . . . . .

「蝦. . . . . . . . 」又拿住係咁睇,仲未有放我走既打算咁。終於我坐左係佢面前半個鐘,大部份時間佢沉醉係份portfo度,唔肯遊返出黎。

呢個亞sir就係咁,佢要讚你真係讚到你上天都得,仲要讚極都讚唔夠,唔肯係天度放返你落黎。
但係佢份人就天真到死,覺得我地既功課好似可以三兩下手腳就做完,尤其唔理其他科既進度,同佢果科已經出現天崩地裂既唔協調現象?乜係耶魯畢業既人都可以係咁架?

「好快做完姐. . . . . . .」
「下. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 」




返屋企既途中,我渣住呢個裝住正大階A既portfolio係條街度行,d開心先至慢慢咁由個心度化出黎。
原來自從我失火之後,我真係無自己真真正正咁?過個一A喇,有A都一係就同人group work,一係失火前做左,到失火後先至派返返黎,再唔係就因為我未失火之前係學校既好學生印象,吊住我d A-同B+,但係都買少見少. . . . . .

其實我做呢份野既時候,我係有返想做既感覺,唔係死蛇爛(虫善)吊住半條命咁唔願做地做。
今次係我失火後真真正正實牙實齒,唔係輔碌,羅到個A。


注:出唔到手字邊果個(手羅)字,羅住先。

台長: 吹時
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 世界原來是美的 |
此分類下一篇:有點幸福
此分類上一篇:花癲四女無上妝宵夜團

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文