24h購物| | PChome| 登入
2003-06-04 21:10:43| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

※社大一周年慶典※

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日我同肥姐, 大佬真係買左DC la, 雖然唔係最新款, 但係都幾多function, 係canon A70, 雖然個樣無IXUS d 款咁靚, 但係我買個部都算係有內涵, 雖然大部左少少~^^ 係百老匯度買ga, 重送左兩張sd card, 重送埋衣架(麥乜同埋麥兜, 好得意) 咁日日都可以街住佢地la~ 都ok gei, 下次出街可以同你地影多d 靚相la~yeah~我地重有睇mp3 ,不過唔合心數,所以無買la, 之後我地就去左打邊爐la~ 慶祝大佬入社大一周年,yeah!!!
重記得上一次打邊爐超搞笑, 雖然已經係上年gei 事, 但係個日我地都玩得好顛, 食完野重去左我個hall 度屈蛇, 個日係中秋節之前個日黎添~ 今次我地去左幸福樓度打邊爐, 都無咩好食,連大佬鐘意食gei 魚皮都無, 真係瘀皮la, 我地去到食野, 即刻急不及待拿左部dc 黎玩~ 影左好多無聊得黎又好搞笑ga 相, 大家摷下野, 食下孖丸同腸仔咁,hehe, 隊下酒咁, 本來重諗住試埋M 記gei 朱古力脆筒, 但係實在太飽, 所以都無食到… 我地叫左好多野, 但係都食剩好多野, 真係幾浪費, 不過我食左兩個芒果布甸, 我覺得呢個係咁多野之中最好食 :p , 我地吹水加飲酒都食左成兩粒鐘, 但係最搞笑係大佬去toilet, 我地幫佢拿住佢個公事包… 咁一定有摷佢d野,hehe, 但係我地擺左佢個袋係個消毒酒精機隔離, 部機係自動感應, 佢個袋就好不幸,好無辜咁被消毒la, 我地當然係當無事發生la… 但係我地勁忍笑, 結果都話左俾佢聽la, 大家都笑到肚痛….hohoho^0^
我地就撘地鐵返屋企, 途中大家都支力, 所以都無咩影相… 返到屋企玩icq 見到都係吹下水la~ 諗返都覺得好搞笑,
ps:大佬你都係休息多d la,hehe,今個sat 重要去南丫島再玩過~

台長: 貪玩~TraCy
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文