24h購物| | PChome| 登入
2004-02-06 22:56:40| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

近況

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開左學成個星期la~
我無走過堂ar!!!
只係自己製造lunch time 同埋遲到jei~
兩日九點堂都係七點半起到身~~
重有連上+sit 7.5hrs 堂,
總括黎講都算係開心~~

今個sem 本來諗住reg 2 econ, 2 fina,
咁就可以讀19 credits~
但係reg course 真係好好好麻煩...
econ 112 到依家都未wait 到...
又驚take 唔到要underload,
或者take 其他野取代...
不過希望take到la~ ^^

今個sem 好似上個sem 咁,
有兩日特登上一堂,
因為個professor 教得好d, workload 細d~
搞到無dayoff~
不過都值得gei!

唔知點解今個sem 對finance 無上個sem 咁抗拒~
反而幾鐘意讀呀~
可能一個係類似financial management ga course la
另一個係option, futures~
個小丸子professor(from MIT) 好得意同好人~

另外d econ course 我都幾鐘意ga~
ECON 112 係macro econ,
個professor 好搞笑ga~ (d 廣東話同個樣都好得意!!!)
ECON 233 好似stat,
hope 唔太難同唔好俾人屈機la~ :p

最後, LANG201 其實我原來都唔太鐘意ga,
可能上普通話lang 太搞笑la~
同埋因為唔鐘意講英文...
而且第一堂就叫人問問題...
我重要係最遲到個個(遲左兩個幾字jei) .... :p

我本來諗住堂堂都唔出聲ga~
不過佢又計participation 分~
所以我之後會好努力咁上堂講野
不過上上下都幾搞笑,
都唔算悶~
但係佢有好多野present 同firm visit,
希望我做得黎la~ ^^

tratra 要加油!!!

不過最開心係可以過d 無咁摺ga 生活...
返多d ust, 識多d 人~
因為yr 1 實在太摺la~
依家lunch 有佢地陪我一齊食, 吹水同埋hea~
都幾happy~
hope 之後大家一齊出黎玩~~

台長: 貪玩~TraCy
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文