24h購物| | PChome| 登入
2008-10-05 17:14:31| 人氣69| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

敬禮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 29-9-08()96,專登同阿何調班,由返早變返尾,因為起初諗住放工去做gym,同埋可以瞓晏D,但琴晚同Charmainemsn後,話今晚去佢屋企食飯,所以d時間就更perfect

 

    放學時芊芊媽媽同我講佢個女o既趣事,話說我係手冊德育一欄到打了要幫助別人,於是:

芊芊媽媽:手冊話你要幫助別人呀!咁樣你要幫媽咪做野。

芊芊:我幫你做野,咁你都要幫番我著衫。

芊芊媽媽:你自己識著衫wor

芊芊:你夠自己識做野,咁我幫你,你都要幫番我。

    呢個芊芊把口真係利害。那麼媽媽你只好清楚解釋俾佢聽,何謂幫助別人了。

 

    6:15離開學校,Charmanine媽媽call我,佢話Charmanine做緊功課,我都唔駛咁急上去,竟然如此,我就去行下吉之島,因為我想賣本09年記事簿,事關返學好多堂要上,都怕自己記錯。我想買sanrio公仔個d幾蚊一本o既記事簿,但吉之島冇,之後去大眾睇,都係冇,跟住再去十二期一間文具鋪到睇,都係冇,其實有一本14o既記事簿都ok!不過個封面實在太花了,買唔落手。

 

    7:00Charmanine屋企食飯,佢媽媽俾左本佢in小學oprofile我睇,佢都學幾多野,有公文數、圍棋、包紥、drama、普通話、鋼琴、講故事o黎而家d父母為左陪育子女,真係要好多時間、心機同金錢,如果我有個女,我都唔敢講能否培育佢咁多野,簡單d,我只係想小朋友有個愉快o既童年,當然如果小朋友有興趣學,就一定俾佢學。

 

我總覺得而家d父母要小朋友學咁多係想幫佢地鋪路,等佢地有技能旁身又好,可以考好d o既學校都好,實在太過勞心勞力了!總之一句,做人父母甚艱難。

 

跟住我同Charmanine捉棋,佢鋪棋都識放係星位,不過後來被我全殺曬,佢琴日係msn同我講話有學圍棋,我都諗緊佢係邊到學,如果係黃埔學,有可能佢係跟Dranellwor(我師父),所以我專登買佢個阿sir係咪姓蘇,媽咪唔肯定,媽咪話跟香港圍棋社學的,我問Charmanine,個老師係咪叫Daniel(Dranel)Charmanine話係,跟住我就肯定係CharmanineDranell學,Charmanine媽咪話遲些都想俾個女學棋,一係想棋社,一係叫人上門教。

 

 食完飯後,就睇Charmanine表演彈鋼琴同埋story telling9:05leave,要到9:30先會有車,我又去行下吉之島,買左d白眉鳳抓、鵝翼俾阿媽食。坐9:30車回家。

 

30-9-08()95,今日呢堂英文唔敢遲到,因為課程要求遲過6:45堂遲到,2堂遲到,當一堂abs。所以唔敢同人調班。

 

     明天國慶,學校早會升國旗,升國旗時,細黃叫我睇住巫嘉晉,因為佢對住國旗敬禮,勁!俾人一種好愛國的感覺。遲D要問下佢班主任係咪係大陸讀過書先得。

 

    上堂時,我播國歌時,都有教班仔學巫嘉晉望國旗敬禮。

 

     5:00,同細梁一齊外賣米線吃,飽到死,545leave,坐5:55o6x小巴出尖沙咀,再坐k16,今日冇塞車,路面暢順,我竟然6:25就回到學院,返左成個月學,第一次準時返學,係大堂時到見到成班同學仔企係到,佢地話miss請病假,不用上堂,下咁大整古。同學仔話下午學院有send e-mail通知大家,係sendsend sms!邊有人瞓返學前會就去check e-mail!佢地講開話上星期打風時,miss有打俾佢話唔駛返,同埋有d人會收到sms,原來那個冇署名o既短訊係miss send來的,我重諗緊邊個同學仔咁好心呢!

 

    好彩我巿區返學,而家我係大埔返學,但返到去先知唔駛返,我會更激氣。

 

    行經奧海城一期,行番出旺角,然後上教協睇記事簿,仍然找不到想買的類型,然後回家。

台長: 車人
人氣(69) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

阿賢
自小學習愛國精神,身為中國人都應該咁做,你反而要好好同小朋友學習呀!呵呵!買本記事簿駛唔駛搵遍天下呢?是但買一本算啦!最緊要實用。
2008-10-20 21:00:15
車人
我咪教緊佢地對國旗驚禮,學習愛國精神!
我只不過想買一本又平又實用o既記事簿!
2008-10-20 21:27:03
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文