24h購物| | PChome| 登入
2008-07-27 01:51:48| 人氣127| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

三朵金花

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24-7-08(四)返8:00,Lunch入完相落電腦後就,跟住同阿何換左部電腦用,到再開完會返來,就唔見左張SD card。唉!問d老師大冇攞個張卡,細梁話佢攞左,但後來發現佢攞個張卡,唔係我個張,再搵埋櫃底都唔見張卡,放工時又搵一搵,都係搵唔到。算啦!唔搵了,反正d相本身都有底,只係唔見左張卡總覺得唔抵。不過d野應該唔搵就會出來,所以唔搵了,大不了買過張啫。

坐5:40 212出油麻地,去到棋社同Kelvin捉棋,臨尾本來有機會殺佢一堆棋,會反敗為勝,不過睇錯棋,結果輸十幾目。不過呢盤都算捉得唔錯。因為能入侵佢d地。

上堂玩讓子棋,被人讓子時,攞黑子,總想自己保好d地,結果會輸,因為心理因素影響。反而自己攞白棋讓人子時,就可以殺得好勁,因為明知讓了子,唔夠地,要好勇咁去殺人,結果讓傻狗3子,可以殺得佢好勁。

跟住覆盤,由Joey講棋,佢真係講得好搞笑。

上完堂,我同Frank、Kelvin三個互捉,Kelvin兩盤棋都攞白子,Frank兩盤棋都攞黑子,我就最慘,一盤攞黑子,一盤攞白子,起初會調亂攞錯棋。
本來我贏kelvin,但臨尾睇漏一步棋,死左條龍,又係死中間位緊氣呢步棋,真係救命!不過我在起初怖局時,臨將kelvin入侵o既棋斷左佢條尾,都很開心了,重搞到Joey話我係女魔頭。

而同Frank個盤棋,我本身是落後,但輸俾Kelvin後,發奮途強,唔單止救了就死o既棋,重反圍佢d棋成功!Yeah!

今日我地好多人都有新形象,我戴了頭箍,佢地話似公主,Joey、傻狗剪了頭髮,細寶著了粉紅色低V衫。

晚餐食富貴,王子搞我玩扭計骰,原來扭計骰係有公式的,我一定要學識佢。

食到11:30,富貴都關燈,我地走了。

返屋企又捉棋、又msn、玩古惑仔online。成4點瞓,諗住今日夜d瞓都唔緊要,因星期六返12:00,可以瞓番多d。

25-7-08(五)放8:00,一返工見暫托葉老師坐係到打電腦時,就同佢講話我唔見左張SD卡,我MUD係到同佢講野時,就係呢個水平,我對眼竟然見到張相機卡放在係個主機上面,撞鬼咩!邊個放張卡咁O既位,假使張卡係Card reader掉了落地,都擺係電腦枱面啦!不過搵得番就算啦!

見到Icy同佩瑤都帶用了頭箍(佢地兩個人從來都未帶過的)。我覺得係因為佢地見我琴曰都帶了頭箍,於是佢地都帶。

小朋友瞓醒覺時,幫佩瑤紥了兩條邊同帶個頭同箍,已好覺70年代feel,於是都幫Icy梳了個70年代o既頭(有個高「繼」係個頭頂,跟住「繼」中有條辮),我都覺得好靚好得意。Icy自己照鏡時,都開心到係到笑(學時有朱正昕媽媽佢個頭紥了個菠蘿頭。)我都想幫阿宜整同Icy一樣o既頭,但佢d頭髮頭幼了,出不到這種效果。

放5:00,打多一、二個幼兒發展評估表,我就打曬d 評估表了,手腳真快。外評後一個星期就出得曬d報告。

跟住坐小巴出佐敦做facial,5:50做到7:15,跟住行番教會隔進o既,楊震,同少敏一齊洗刷。8:45先走得。

坐番212落黃埔,同阿霖食飯,都係食和民,不過佢唔帶到張和民卡,冇了9折,唔抵,佢9點前攞飛,我o黎到9點幾都重要等多2張枱,真係誇張,冇計,星期五。

食到11點幾,Alex車我番愛民。

太累了,1點幾就瞓。

台長: 車人
人氣(127) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文