24h購物| | PChome| 登入
2008-07-18 01:22:50| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

賣信

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

15-7-08(二)今天開左部OHP俾小朋友玩,佢地可以用身體來製造不同的影子。

高班下午2:00去去畢業典禮探排,葉老師則返下午,佢話買了雪糕請我地食,我第一句就問佢,你要走啦!佢笑著回應係,唉…!都估到了,無情情有野食,一係有好事發生,一係就是臨別的食物。

佢話將會去朋友的學校做助教,返星期一至五,6子時都有七千幾。
下午葉老師出了電腦室一齊做野,阿何又同佢玩安基傳統新人遊戲,就係排老師o既年齡大細次序,我地7個老師中,佢排中了4個都算合格,只是排錯了我、阿何同細梁。

打project report時,見到昨天派給幼兒同家長一起做的功課,真係笑死我,題目係請寫下能透光的東西和原因,竟有家長寫膠樽能透光,因為電筒照膠樽時,光能透過膠樽,又有人答我石頭、人不能透光,因為他們不是透明。...完全佢問非所答呀!

個lunch就好hea咁打project同傾計,d仔起身後就同佢地睇toutube,睇下「you are ready」呢首歌o既MV,記得舊年香港回歸10週年時,成日同d仔youtube聽「紿終有你」,話咁快就一年了。

放工5:00,係到執下課室,打埋外評當天的教案,6:30leave,坐小巴出佐敦,約左買家賣礇豐個封禮物換領信,封信本來可以換一部價值$799o既電話,早排電話壞,諗住換來用,但而家個電話整番好,封信就索性賣左怇,咁都可以gain$450,yeah!約左買家係換領站到等,我係換禮站樓下等埋Kelvin就一齊上去,呢個禮品換領站比起旺角家樂o既換禮站少好多人。

買家係用佢朋友封信再夾埋我封信來換dvd錄影機,我問佢點解唔自己申請張卡來換禮品,佢話佢已經申請了卡,並換左部電視機,跟住佢朋友又多一封信,所以佢想埋dvd機錄機,於是同我買信了。

唔駛10分鏡就已換左禮品,跟住同Kelvin行番去工聯會,差不多7:35到達工聯會,我地都夠時間捉一盤棋,但就冇時間同人捉指導棋,是關我地去到時,大家都已經開始捉緊棋了。臨落堂前,阿sir安排了一個學生同我捉13x13,不用讓子,捉得輕鬆多了。

下堂阿sir冇得再係工聯會教棋了,冇得再上來免費捉棋tim。

阿sir叫了三個工聯會同學仔去參觀棋社,跟住我地係棋社到hea,8點10Elvis話去位食飯,今餐又係潮樓,連續食了近一個月,大家都煩了。希望下次改下地點啦!

飯後同Dranell、May、焯燃、Kira、蘇蘇、Kelvin去了麥當勞食雪糕,最有得益係Kira 啦!有焯燃呢個數學阿sir教佢做數學暑假功課。

食到11:45走了。返到屋企,見到阿哥上到網,於是沖涼先,然後玩電腦。又玩到成3點先鲻。

台長: 車人
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文