24h購物| | PChome| 登入
2008-05-13 21:52:56| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

單車樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12-5-08(一)九點九起身,梳洗後十點半前出門口,坐182入到大圍,未到撘十點十就落車了,去火車站書局睇下書,跟住會合King、Kira同Edmund,去了食神隔o黎間單車鋪租單車,要成80蚊一日,老細話一陣冇車,要$100tim,真係識做生意。

沿城門河出發,一出發已好開心了,好耐好耐冇踩過單車了,好享受一邊踩單車,一邊被涼風吹埋來的感覺。

沿城門河去到馬會附近,條路封左,有個單車高手話去大埔就跟住佢,我地好多人都跟住佢,入到馬會超危險,d車同我地一齊係馬路到行,跟住前面班踩單車o既人已過了,我地就被馬會職員趕番出來,不過d職員o既態度都好客氣,到我地行返出來時,同一隻印有2008北京奧運宣傳標誌o既馬仔影左張相留念,後來收到Dranell電話,佢叫我地搵番Chole,原來佢同Wilson可以o黎踩單車,一早留言俾Dranell,好明顯Dranell成12點半先起身來通知我地呢個消息。我地覆Chole時,佢地已經飲茶了。

跟住我同Wilson講我地入錯馬會,佢就教番我要過橋係對面行,過了馬會才再過番橋。回程時阿King同Kira就發現到原來有一個路牌指示如何入大埔,不過路牌只得單面,重要反轉左擺,那一定要走錯路o既人,回程時才會發現啦!真係玩野。

係馬會那條橋過了對面岸,見到有富豪雪糕,於是我地一齊休息下,食下野,食下雪糕,富豪雪糕筒軟綿綿,yummy yummy!!!

跟住繼續向大埔出發,我好似中學後都未踩過呢條路了,而家條路都有左科學園,d路都靚左,去到大埔又休息下,跟住踩入海濱公園,公園尾有一個藝虛o既地方,有小食、精品、坐船仔、玩具馬o既地方,不過都係冇野睇,在這裡見到好多參加一天團o既遊客係到睇野,似乎本地一天團都係鐘意去埋d咁o既地方當一個景點。

3:20回程,唔駛5點已去到大圍了,我同Edmund講,細過踩呢條路覺得好辛苦,好遠,但今日又唔覺,佢話因為d單車有得較波,原來係咁。

踩完單車去食tea,6:00leave,跟住坐火車出紅磡轉小巴,好累咁過左一日了。

13-5-08(二)返8:30,太累了,唔想起身,唔想返工,放工5:30回家,同85:50車回家,同阿媽出富麗華食晚飯。睇埋電視就沖涼,早點瞓吧!

台長: 車人
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文