24h購物| | PChome| 登入
2007-06-19 22:29:51| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

食甲蟲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

15-6-07(五)放工6:00,去了海運到行,順便等PHOEBE o黎到時,再去facesss到既model到買了一個電眼睫毛夾,佢都幾細部,幾輕便。

買完野就去麵包店到買麵包食,因為太肚餓了,阿魚要8點鐘先放工,都係食下包醫下肚先。

Phoebe話醒起韓式燒烤會好dirty,不如改去食莊園韓國料理,最喜歡呢間野會送頭12道頭菜,但阿魚話一定要食年糕,我記得呢碟年糕超辣,我係食唔到既,另一幾好味既餸係牛肉煲,但係我又驚牛肉毒,對濕疹唔好,所以不太想去食莊園,提議改去食Dan Ryan,佢地二人都同議。

去食Dan Ryan攞位,我同Phoebe坐係bra枱到等,等左幾個字就有一張卡位坐,都唔錯。

我地叫了雞caesar,長通粉同豬仔骨,caesar真係好好味,再配以好既汁,冇得彈,但食到最後一匙時,竟然俾Phoebe發現了有一隻已變了金黃色既甲蟲,oh,,,!點解會咁?重要係食到最後先發現。但好既係Phoebe夾到,如果俾我夾到,我可能會唔留意食鬼左。經理最後同我地收番碟,並問我地要唔要多碟,我地無言以對,所以經理先去取消呢碟野,再睇下我地會唔會再叫過其它野。最後我地無再叫野,因為已飽了。

飯後,我地去了peace2 café飲野,d花茶都幾好飲wor!12點幾就走了。

16-6-07(日)放12:30,去丁卯幼兒園將奧福d同書還俾嚴慧芝,跟住去紅磡廣場到坐青山道小巴去深水埗學結它,勁塞車,坐了差不多8,9個字,明明講九江街落車,司機係路口俾人落車時,我唔熟路咪問司機呢到係咪九江街,佢竟然答我係,但原來呢到係桂圓街lor,搞到要行多兩個街口。

跟住我俾20蚊司機,佢問我係咪兩個人,我話唔係,但佢只找4蚊俾我,跟住我就再講我係一個,佢先找番12蚊俾我,唉……

我先上工聯會,課室內只得1人,再睇點名薄,原來呢班只得7個人,真係好,咁少人。

上完堂,同Mandy一齊去食雲南米線,我地share一碗過橋米線,跟住去電燈公司前等巴士,

Mandy去江明怡屋企,我就坐車去做facial,約了3:30。

做完facial,行番屋企,係商場等阿lay,佢會o黎我屋企幫我整電腦,佢真係搞笑,竟然行錯去何文田廣場,我明明同你講係愛民商場,不過唔緊要啦!你都少做運動,咪當行下做下運動lor,hahahaha!!!

差不多由6點整到9點幾,真係辛苦曬,同唔該曬!然後一齊去食粥,大排檔既粥店真係抵,腸粉只是4蚊,炸腸都只不過係5蚊。

台長: 車人
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文