24h購物| | PChome| 登入
2007-05-25 23:52:30| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

南Y島camp

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6-4-07(五)受難節,我同Mnady一齊返崇拜,我去鳴鐘,跟住同Mandy一齊做招待,今年係第一年返受難節崇拜,崇拜後同團友去好彩飲茶,分了兩圍枱,我個圍由我同埋其他人一齊點餸,結果我地圍枱d餸好豐富同美味,隔黎枱既萍姐先話識叫餸既人都同曬我那張枱。Hahaha
浩堅話寶民眉毛到有一條富貴毛(個條毛生得特別長),多手既我見到咁得意,我就一手「蚊」就左佢,浩堅話我「蚊」左佢條毛,要養佢呀,佢因為呢條毛有carman養,重唔係富貴毛,真係笑死我。
飯後同Mnady坐地鐵去中環,我地係15min內由落地鐵,跑去碼頭趕坐2:30既船,趕到死死下,好彩都趕得切。
入到南Y島後,先取Key攞屋,跟住係張枱到hea一陣,就再出去接Phoebe。
接Phoebe後,一齊行去海灘,係石灘個邊,我一個人行開去靈修同靜下,諗下野。
行番出去時,去碼頭搵酒樓食海鮮,我地坐係海邊既枱,等埋偉仔來時就叫餸,今餐我做左老細。
回屋企就開枱,食朱古力、薯片、睇電視,好hea咁過。

台長: 車人
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文