24h購物| | PChome| 登入
2007-05-06 22:45:31| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔做編劇sign左我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26-2-07(一)起身時,發覺patpat痛,冇計啦!坐在十幾個鐘飛機,patpat唔痛就有鬼。
下午2點幾時接到姚少敏電話,佢話佢幾得我係附近生日,所以打來同我聲生日快樂!雖然遲左,但知你好有心,thx,我問佢會唔會覺得奇怪點解我會接電話,佢話話佢都冇諗過我會接電話,崇水諗住留言,so我話佢知我今日day off,同埋我講返我琴晚落機都有諗過搵過,原來佢琴晚放1:30,早知我落機後call一call她啦!
今晚逃學去了Charmaine屋企食飯(即使唔去Charmaine屋企食飯,我都從沒有打算返學),Charmaine係我舊年教既N1女,如果去左SC到讀,我同佢既空姐媽媽常常都有用msn聯絡,佢媽媽知我去法國,更專登幫我將d英文翻譯做法文,怕係村莊到d人唔識講英文,同埋借了個火牛俾我,好彩佢借了個火牛俾我,因為我表妹本身借給我的火牛係唔啱用,估唔到係我出門遠遊時,有咁多人幫我預備左咁多野,真係多謝曬,係呢個旅程到神都安排左好多既天使幫我。
我都冇諗過會同d學生家長咁friend,試過靈晨3點都重同佢阿媽傾電話,睇到佢為個女既前途,不斷咁安排好既學校,好既出路俾佢,真係做人父母什艱難。
我將一條係Taize買既紅色十字架鍊(細)送左俾Charmaine,而老樂個條係紅色十字架鍊(大),剛好是一對,唔知佢地二人將來會唔會機會相識呢?我真係想像力豐富,唔做編劇sign左我。

27-2-07(二)終於返工了,唔捨得我既假期,但可以見番我愛既仔(小朋友)了。
28-2-07(三)病假,因為感冒+喉嚨痛,超痛。
1-3-07(四)再返工,沙聲,其實都重好累,但唔好再請假了,我重有班仔等緊我。

台長: 車人
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文