24h購物| | PChome| 登入
2004-01-07 20:51:01| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返工之後又返工

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5-1-04(星期一)放工坐5C去了紅磡,去了M記買麥樂雞,買一送一,抵呀!!

6-1-14(星期二)放工去到慈雲山時,有個N1既細女,既然超醒咁拿了對拖鞋俾我換,我真係估唔到佢會識咁做,因之前個幾日我都係叫D大仔幫我拿拖鞋的。其後,坐3C去旺角,唸住再係旺角行番屋企,點知收到APPLE電話,又唔知點解咁俾佢叫了我去黃埔食晚餐,我同APPLE去了食鬍鬚伯伯,鬍鬚伯伯d雞翼勁好食,重有個意大利葡撻都好‘正’,但Heath話暗瘡伯伯唔鐘意鬍鬂伯伯,所以佢唔食,之後我地三個一齊去了食元氣。其實我今晚超累,呢幾晚一直都唔夠訓,但係我又唔知點解食食下飯後,我就同埋佢地一齊去了睇戲,其實我都重未寫曬教案,但係…..睇完戲先算啦….!!回到家太累,冇再寫教案了,就咁又一日。

7-1-04(星期三)返早8:00,因為下午有個幼兒創造劇分享會,要去86顥徑到開,真係超遠,係間園到坐車去起碼要轉三程車:'(
我食完飯就離開,點知主任同我講話係開3點,但我昨天先打電話問個那間園既同事話係開2點,then我就唯有係主係面前到打多次電話問佢地開會開幾點,佢地都係話2點,跟住我就出門走了,係旺角火車站,我竟然見到一芝,起初以為佢隔離那個是佢d朋友,我望真d,原來佢係慧儀,係會考之後,我都冇成4年半未見過她,真係好開心,見到佢地兩個咁耐冇見既朋友,之後坐火車去了大圍再轉巴士入顯徑,係巴士上我睡著了,好彩有個人拍我叫我下車。分享會後坐番88k出大圍,再轉170回家,返到屋企,先同著天使衫既魔鬼judy傾了好耐好耐電話,跟著就打日記。
係準備沖涼前,睇娛樂大搜查,聽到當年哥哥話如果阿梅搵唔到如意朗君,就會娶佢,同佢結婚,呢斷說話就係好’正’,可惜兩個都已不在了。

台長: 車人
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文