24h購物| | PChome| 登入
2011-01-01 18:48:08| 人氣462| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I'm ready for love~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

When love calls your name
當愛輕呼著你的名字
And whispers you're the one
且低語著你就是命中注定的那個人
When all you've ever dreamed
當所有你所夢想渴望的
Dances like stars around your heart
像是閃爍的星辰圍繞妳心房輕舞

And finally I hold the chance
終於我得到這個機會
To give you all my love
將我所有的愛給你
So whats keeping me away from holding you
那麼我還有什麼理由不擁抱你?

I'm ready to believe
我已經準備好相信
Be strong enough
且足夠堅強
Give everything I am
給你我能給的所有
And trust in love
完全的相信愛
My arms long to reach for you
我的臂膀等待著你
The way I feel I wish you knew
只希望你能感受我心所有
I'm ready now, I'm ready to believe
我現在就準備好 準備好相信
Huu, I'm ready for love
我已準備好去愛

Only once, you will find
僅僅一次 你會發現
A love that is so true
愛竟是如此真實
And the way I think of you
我思念你的方式
You can't imagine how beautiful it feels
你無法想像那是多麼美好
I must find a way to free
我必須找出方法去釋放
This secret I hold near
這個我緊緊擁抱的秘密
It's these words you need to hear
就是這些我需要你仔細聆聽的話語

I'm ready to believe
我已經準備好相信
Be strong enough
且足夠堅強
Give everything I am
給你我能給的所有
And trust in love
完全的相信愛
My arms long to reach for you
我的臂膀等待著你
The way I feel I wish you knew
只希望你能感受我心所有
I'm ready now, I'm ready to believe
我現在就準備好 準備好相信
Huu, I'm ready for love
我已準備好去愛
I'm ready now, I'm ready to believe huu

I know with you I could stay forever
我明白與你一起我就尋得永恆
Sailing into grace
完美優雅的航行
Here all things are possible
在這裡充盈著無限可能
There's no time or space
沒有多餘的時間或空間
When I feel you near
當你靠近我身邊

I'm ready to believe
我已經準備好相信
Be strong enough
且足夠堅強
Give everything I am
給你我能給的所有
And trust in love
完全的相信愛
My arms long to reach for you
我的臂膀等待著你
The way I feel I wish you knew
只希望你能感受我心所有
I'm ready now, I'm ready to believe
我現在就準備好 準備好相信
Huu, I'm ready for love
我已準備好去愛

 

http://www.youtube.com/watch?v=DLhY5n2fNXs&feature=BF&list=MLGxdCwVVULXcH_1pq4FSQA6Dxe0OeAyCA&index=10

台長: 可樂果女王
人氣(462) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 謬思。謬思 |
此分類下一篇:很久沒哭了
此分類上一篇:我全都相信

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文