24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 19:11:20| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5月22日 感謝

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

朝早六點起左身
整好d野之後去灣仔
去到天yiu先知64m冇左
不過搭69p都得
係中環站上左車拎轉身一望~~~
係小花呀~~
我拍門佢都見我唔到
去到灣仔~~
等人齊上左去axa
kevlin呢個靚哥太好la~
又送左d note俾我溫
感謝~~~~

搞掂d野之後十一點幾la
約左個fd 一點幾
亞豪同kevlin要返學返工

好在流感陪我
我同佢合照個時笑到我死
搵個亞姨幫手影
點知佢影十幾次都影唔到一張相
之後去左高升打機
打到就一點幾先走人
多謝你la~~~lkl

落update mall望下
o~d舖冇哂lu~

一點幾等到個fd~
一齊行左一陣
食野,買野
之後就返屋企la~~

又要多謝一個人~~好兄弟亞雪
佢俾左guts 我~~

返到屋企
同bb講左好多野
雖然bb唔明我講咩
但係我好開心

之後have my hair cut
搵返個sunny 哥哥

今次剪髮見証左~
我重視哥個marital ceremony
and 今日好開心~
謝埋sunny哥哥先~~~~

台長: 我咪係我lor~~
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文