24h購物| | PChome| 登入
2004-09-16 01:08:05| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今天下雨了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排,發生左一年事令我又再唔開心起來, 開頭諗住同bibi好番, 我應該都可以順利工作, 點知而家公司出左事, 事問你返左公司3個月就出事, 你既心情會係點呢, 有時我覺得自己choose左番香係錯. 冇得見佢已經好辛苦. 唔係因為覺得冇人錫,而係好掛住佢. 有時唔開心想自己去碼頭吹下海風拎d靈感睇下點對付d外人. 社會就好似一個war.你打我我打你. 呢幾日都算累啦. 我真係開始覺得原來做人真係唔簡單. 究竟係咪聖經所講人黎凡間係受罪而唔係享受. 我而家覺得好似咩都冇哂. 同屋企好少傾幾啦. 友誼點都唔夠係澳洲好大家話飲野就出3架車好開心. 事業就一向低落加上我自己太掛住我女朋友,我冇辦法集中,而家公司仲出埋事,對我黎講都算係一個打擊. 對於愛情,我雖然好辛苦, 就算係一齊定分手我同樣咁辛苦.點解咁講.因為一齊我好掛住佢勁愛佢,如果分左手只不過係覺得自己冇左佢會舒服哂.其實好多人咁諗係錯.你愛佢就愛佢.分唔分你宦係愛佢.所以我寧願愛佢多d.同佢傾多d.要keep唔難.最緊要係有heart. 10個月我都係咁大個仔第一次. 我係香港真係好累,有時想買機票正正雞咁走.因為真係好辛苦.好似入左蹶jail.算啦唔講啦...bye

台長: Thomas
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文