24h購物| | PChome| 登入
2005-11-14 03:44:03| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

苦惱...............

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

兩年幾冇鍾意過人啦............
唔知點解里種感覺話有就有,我自己都控制唔到,
我想咁又點嗎?
人地又有男朋友,又有一個靚仔過我的對手出現,仲要係同班同學,
唉,我又唔敢俾佢知我鍾意佢,驚連朋友都冇得做,
每日返學見到佢,我都唔知咩感覺,又開心又難過,人地明追,我只暗地裹做,
仲要俾佢話我奇怪,你估我想ga咩,
我鍾意你先會咁樣姐,
你知唔知ga,我好辛苦你又知唔知,你開心,我開心,你唔開心,我同你一齊唔開心,
我care你,你feel唔feel到呀.......
講又唔係唔講又唔係,
我搵你講msn,想聽你把聲,你點語氣令我難過,我想講野又冇野講,唔出聲,又驚你話我悶,唔同我傾.........
我等你放學一齊走,係想對多你一陣,你明唔明ga姐..........
其他人都睇得出,你點會唔知呀,唔好玩我啦.......
好想同你講清楚呀.......我又唔敢...........
a小姐.........你真的不知道我鍾意你...........
-_-...........

台長: 咖啡杯中的旋渦
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文