24h購物| | PChome| 登入
2003-10-29 21:06:21| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2020

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月26日
早上收到了兩封利是…哈哈
之後同Annie姐食左個tea…. 哈哈.
電話入面真係認唔出你把聲…慘
好久不見…不過冇咩點變…都唔係好肥jei…..
知道你在他鄉都生活得唔錯…一件好事呢~
咁快又俾你搵到工.. 你好野~!!
今餐多謝你請我啊…. 下次請番你同Jovi食飯罷….
(不過我最近有點兒繁忙呢!!…. 放心! 不過我唔會唔記得gei~!).
之後我就去左動植物公園同香港公園…. 影相~~~~!!!
動植物公園好多花同植物,仲有好多雀.. 好大陣自然味..
不過我又搵唔到想影的東西…只影左D不合主題的..
然後過了香港公園.. 哈哈..
雖然比不上動植物公園般多動植物…可是我覺得香港公園比前者美麗呢
大概是公園的建設和設計上較為多心思吧…
尤其是那些水池,五花八門.. 實在引人入勝..
而且內裡有些小丘…可以登上,從高向下瀏覽公園不同方向的景色.. 美極了
公園中有一個高而呈圓柱形的塔,塔頂以下是會發出紫,籃色的光,加上塔頂
金色的燈光,在傍晚時份顯得份外美觀…
站在塔頂上,也能夠很不俗的風景…. 好感動啊
我在那裡拍的照片是整天最滿意的
可恨是我沒有把腳架也攜帶出來…可惜…相有D濛..
身為香港人如果連香港有o那些美景名勝也知道,實為一大遺憾
應該再去發掘~~~!! (以上的都是純粹個人觀點感覺,如有人對及後對以上景色之描述有否認及不認同者,請見諒)
之後去金鐘馬莎…妳個馬莎look都幾得喎…. 冇得頂~!
晚上與一班同學在旺角食韓燒呢~~~
D野幾好食丫….
實在好熱鬧啊…..
D話題好搞笑喎….. 不過有一個人就慘D…
哈哈…. 邊個?
肥仔…俾我影到你食啡色雪糕的樣子呢~~~好似食X咁…好嘔心!
哈哈~~多謝杜xC 請我一半喎…哈哈.. 我會記住12月7號ga la…
臨尾我真的有點不捨得離開呢….~~
於是我就同我鄰居一齊返黃埔啦…終於知道你住邊座啦.. 哈哈
X!!! 食得太多…. 喉嚨痛~~~痛~~ 代價代價~~

多謝多謝..

台長: 拖肥糖
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文