24h購物| | PChome| 登入
2005-01-20 23:21:22| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

番工*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20 / 1 / 2005

琴晚入歌落mp3,,,原來部機無壞到,卡!!

今日好凍呀..,8點9先起身,,9點3先到公司

食早餐.,點解王姐沖既奶茶好味過阿媽果d甘多..=.=

食完畫野.....之後又要趕住去學校..

首先去將軍澳,,得我1個上去換番d貨,..好彩識路姐

將軍澳無野食,,諗住去到9龍塘先食,,,

點知9龍塘仲衰..得d學校..之後乜都無

原來阿旺知果度無野食架..又唔早講..=.=

之後出mk 食lunch..又飲milk tea..

要幫王姐切牛扒,,因為佢好倫盡..

之後要出兆麟...點知信錯王姐..搭錯車..格車係去兆康的

then 打的去...去到個校長好豪爽...買左萬幾蚊野..

開心死我地...哈哈~~

5點半先去搭LRT...岩岩有車..都唔知岩唔岩既..

我諗住睇下個圖啦..覺得唔岩.,點知王姐佢地上左車,

甘咪上車囉..原來真係唔岩既,.

有個學生好熱心甘話比我地知搭邊格...好長氣

我同王姐講,,我諗佢當我地係自由行..哈"

番到去諗住畫埋d野..點知又要整第二樣....

麻鬼煩...,好多野未做呀...>^<..

差唔多8點先走...仲交低左好多野比我搞掂佢

陰功..,點記得甘多野呀....都唔知點死..

唉..之後同老婆傾電話..,買 M 記食,.又係milk tea..

哈~~好似上左癮甘.....=.=

好掛住老婆呀..頂..快d星期六啦~> <

I LOVE CARR**~



台長: T T T#
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文