24h購物| | PChome| 登入
2004-08-27 22:43:39| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

游水日~慶生日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於同棨嵃同豪哥慶祝左muji 7月22日ge18歲生日啦~
遲左成個月!
今日12點幾先俾棨嵃打o黎叫醒,之後就去觀塘地鐵站會合佢同豪哥~
我bring左蘋果,豪哥bring左芒果俾muji呀勁攪笑
令到muji個禮物盒愈o黎愈多野啦~
有薯片啦,有童星點心麵啦,有好多好多呀!
之前我地就到左寶林and 見到muji
之後就游水lu
玩左滑梯啦...豪哥又勁迫人去2m池wor...
之後又玩左”埋舟”..勁輸...
跟住4點就走左
勁tired囉...個個都受傷...棨嵃整親大髀,豪哥整親腳
之後我地去左kfc食tea!
豪哥勁迫我請佢食野囉...
經過幾番反抗之後佢肯俾錢la~
之後棨嵃要補econ早走...得返我地3個人行左陣新都城~
之後豪哥約左soso要走咁我都一齊走左~
咁就同muji分手啦,,byebye
之後同豪哥搭mtr...講埋d無聊野...
e..勁曳囉佢..參加左比賽唔交project囉
之後我就落左車
好累呀!

ps..好開心呀...多左隻panda~~~thx呀
bb

台長: ting131
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文