24h購物| | PChome| 登入
2004-09-30 01:38:06| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又一城@反轉九龍塘&旺角

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日,返左學校開會,
見到支新莊,add oil 啦!
之後,我地成班莊員一齊去旺角食飯,
中途,因為要等傻Mei既關係,
當然搵0的野"反",
咁我地就玩圍枚,
輸左要俾人罰一0的task,
首先Bonnie輸左,要同一個路人甲講:我愛你!好白痴,攪到人地好驚!
Minna姐好黑仔,又要跑圈,又要mult 低係電梯到,又要企係學校條路,一邊打自己塊面,一面講:係我錯,我唔岩,係我錯,我唔岩.........仲有要0係地鐵入面用個頭撞柱
Thy Thy0既左右手痙攣,我0既白痴原地跳,
Cathy 最慘,要企係地鐵條道路做體操,仲要係0係閉路電視前面,0的路人笑爆嘴,仲有一0的外籍人仕停低,企0係度睇~~之後,Bonnie又輸,企0係地鐵電梯上面,等d 人上0黎,對住佢地講:彩虹同你講bye bye!!
最後,去到旺角body shop度,我地又玩,cathy又輸,又係同一動作,體操!成條街0的人實識你!!



p.s:唔駛用錢都可以咁開心,
我地係year 2? 無人會信!!

台長: Tina Ko Go Go
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文