24h購物| | PChome| 登入
2010-08-14 23:21:52| 人氣93| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

說。。。麼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

沒有人喜歡我。。。

我太討人厭。。。


呢排唔知做乜。。。

下下都好似好容易搞到同其他人面左左咁。。。

一係人地對我不滿。。。

一係人地對我唔忿氣。。。

一係就我好容易激嬲人。。。

係我GE問題嗎???

我有問題嗎???

我小氣。。。我唔懂事。。。我發小姐脾氣。。。

我唔識待人處事。。。

我又太唔成熟嗎???

係要搞到面左左//大家都唔開心。。。

我太在意自己。。。

我好失敗。。。

太失敗。。。

我就黎連聲都唔想出。。。野都唔想再講多。。。

嘻嘻哈哈又如何。。。過後呢???

又一個個冷笑+假面。。。

場面話聽太多。。。感覺太假了。。。

見人講人話。。。見鬼講鬼話。。。笑面迎人。。。

我對於人地講GE說話太認真了。。。太在意了。。。

 

玩笑//在意//破滅//假話//認真//太傻//分析//過濾//

 

---成熟點吧。。。

 

台長: ♥呀Bじ☆ve
人氣(93) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ≈☺▪ 有感而發◈ |
此分類下一篇:我又想點...
此分類上一篇:講咩...

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文