24h購物| | PChome| 登入
2008-10-02 17:19:42| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不‧一樣的

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

"十.一"國慶...

我...無出到街...雖然有人叫我出去睇煙花...

但...我無去...

我居然連我最愛既煙花都無睇...

今年...又一如有國際煙花比賽...

但我一場...一場都無去睇過...

可能係時間...人物...環境改變了~Ha...

諗一諗...上年既同一時間...我係度做緊乜呢?!發生過d咩事?!

我諗...我一定係睇煙花過日子...!!

我最愛煙花..........同埋某樣野............不過...現在咩都沒有了~

上年...我係開心的~

今年...我係孤獨的~

煙花...我已經唔想再逼人同我去la........

我...放棄了...

係屋企聽住...煙花既"澎澎"聲...再諗一諗...唔同左la~

煙花~就如人...

開始時...平平無奇...

過程中...繽紛綻放...

結束時...消聲匿跡...

...........................................................................................................

台長: ♥呀Bじ☆ve
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ≈☺▪ 有感而發◈ |
此分類下一篇:舉杯~
此分類上一篇:β˙怎麼..了

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文