24h購物| | PChome| 登入
2005-04-01 23:57:33| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有事鐘無艷 無事夏迎春

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

睇到個topic,可能你會諗起’’鐘無艷’’呢套戲裡面鄭秀文既一句對白.但你地唔知道,呢句說話亦都係講緊我.何解我咁講?因為小弟為人愛恨分明,只要我覺得某人行為唔差,某人有要求既,我都會盡量幫.可惜,可惜別人總愛針對我呢個特點,需要我幫忙時就唔理我做緊乜都要我盡快出手相助,當你朋友我就緊係冇計啦!之不過某人(們)愛玩過橋拆板,只不過想約出來飲飲食食,吃喝玩樂,都可以熜電話失蹤放飛機,我知你知我最近玩緊無雙4,都唔洗響我面前表演張飛既技倆既!

而家我點睇?我唯有講:做得準猛將,預0左呀啦!不過最好就唔好再叫我幫你啦,小弟既缺點係衰記仇!我講緊邊個?唔好講啦,自己對號入座啦!!!!

呂蒙將軍,我敬重你既毅力,先天好武功之餘,再勤學知識,成為文武雙全既人.

---------------------------------------------
20/11 你識拆橋0者,但我識搭橋呢,我更識搭完再拆,吹咩?

台長: 影月童
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文