24h購物| | PChome| 登入
2006-10-22 11:00:03| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21/10/06全爆種的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天真係勁到爆炸,差不多全跟我打機的人都跟我有關係,打到痴根...簡直係我第一次,打機可以打到咁爽

先係海皇星打左陣,個時同臭四分爆左b路線,玩到興高采列之際,隔離條友仔撩瑪奧挑我地,我們可不是省油的燈,嬴了4舖左右,個條友換左新拍檔"老千"最後給老千他們嬴了,輪到爆狂跟瑪奧一組,他們又嬴了五舖,說實在那條友打到很燥兼且技術不高,但又要挑我們...

食飯係咁傾高達d野,希望他們學識step cancl 即sc,唔識真係幾蝕...雖然識左唔一定嬴...但唔好攬用呀...一陣隔離條友話你屈佢呀...臭四分,很想睇當時你係點打><

最後連大波都黎埋,同佢打左兩舖,叔叔累死佢,真係食哂屎><我恨那樣的我,再同佢玩我們嬴了交足功課了

個人想俾少少意見爆狂同瑪奧,麻煩死一隻唔該走啦...不然多多錢都跟機舖老闆走了

台長: 瘋狂的世界""@@
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文