24h購物| | PChome| 登入
2013-10-20 19:10:37| 人氣747| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Fire

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Teresa Teng : Fire

(Live in Concert Taipei 1984)  

原唱-- Bruce Springsteen


FIRE/火辣

I’m driving in my car, I turn on the radio.
I’m pulling you close, you just say no.
You say you don’t like it, but girl I know you’re a liar,
`Cause when we kiss, Fire.
我開著車,打開收音機
我拉妳過來,妳卻不肯
妳說妳不喜歡這樣,不過我知道妳說謊
因為當我們接吻時,是多麼的火辣

Late at night I’m takin’ you home.
I say I wanna stay, you say you wanna be alone.
You say you don’t love me, girl you can’t hide your desire,
`Cause when we kiss, Fire
深夜我載你回家
我說我想留下,妳說妳想獨處
妳說妳不愛我,可妳藏不住妳的情慾
因為我們接吻時,是多麼的火辣

You had a hold on me right from the start,
A grip so tight I couldn’t tear it apart.
My nerves all jumpin’, actin’ like a fool.
Well, your kisses they burn but your heart stays cool.
一開始我就被妳緊緊掌握,難以逃脫
我心神不寧,活像個傻瓜
噯,妳的吻那麼滾燙,妳的心卻是那樣冷淡

Romeo and Juliet, Samson and Delilah,
Baby you can bet their love they didn’t deny.
Your words say split but your words they lie,
`Cause when we kiss, Fire.
羅密歐與茱麗葉,霸王與妖姬
親愛的妳該確信,他們的真愛不容否認
妳話說的那麼絕,但那都不是真的
因為當我們接吻時,是那麼的火辣


顯示文章地圖
台長: Makuhan
人氣(747) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 鄧麗君的英文歌曲 |
此分類下一篇:Careless Whisper
此分類上一篇:You Don't Have To Say You Love Me

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文