24h購物| | PChome| 登入
2003-10-24 18:17:00| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

逄周五的相遇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每逄星期五, 都係返1100, 那我便有機會遇見Jimmy, 自從第一個星期五見到他匆忙地追巴士後, 相隔了兩個禮拜, 至今天才有幸遇見他~

本來以為我又遲左, 又見唔到架喇...點知, 佢到巴士站, 見到佢排緊57M, 心想導-->今日竟可同坐一輪車...不知能否坐在一起...

結果, 他坐下層, 我坐上層.
拍卡後, 看見到他坐下層, 係度諗-->坐唔坐下層呢...最終都決定坐上層, 其實, 今日有幸遇見到Jimmy, 還能坐同一輪車, 已經係件好開心既事...不可以太貪心的...

上到車, 又係度諗唔知佢會係那個站下車, 跟住, 又俾足心機留意佢落左車未. 等呀等, 佢都嘗未落車, 又係度質疑自己有無睇漏眼...點知, 當我落車時, 原來, 佢又係於同一車站落車...哈...真係滿心歡喜! 沿路, 不斷偷笑...

一齊茖地鐵站, 仲有幾分鐘行得好埋添...真開心! 之後, 入到車箱, 便失去影踪了...

整段過程, 我都刻意叫自己不要太表露傾慕與興奮之心, 一路扮唔記得...少左eye contact架, 但又好享受那種感覺...

期待陸陸續續的相遇~

台長: 樂西
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文