24h購物| | PChome| 登入
2007-07-28 14:53:37| 人氣129| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哈哈!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由於換laptop大行動,太懶,同埋太多活動..
真係有一段時間冇打日記la~

番哂工之後ge日子都係玩玩,食食,訓訓..
7月ge後期都係同d朋友仔聚聚..一齊玩..
lei個summer真係夠哂難忘~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
有7th ge hotpot gathering~今次都仲未打過mj同唱k~

有sandadrian la~ (missing amenda)
個日仲同到do do姐tim~!!

有studio ge妹妹門!
佢地仲話要幫我攪一個難忘ge last week~
仲要送我船..要我喊wor~真係多謝哂ar!!

仲有part of 5c ge同學仔la~
真係好唔開心去唔好whole 5c gathering lor!
我已經2年都去唔到ga la!!!!

仲有好多其他ge朋友..真係數都數唔哂~

而最後當我冇野做個時..就會去我個專屬遊樂場hea~hehe
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

仲有一個week係到..希望可以玩得好開心la!!!!
HAHAHA!!

台長: vilok
人氣(129) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 日記+感想 |
此分類下一篇:AIYA!!!
此分類上一篇:久違了的日記~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文