24h購物| | PChome| 登入
2006-02-23 21:22:23| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天幕下的戀人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我第一次睇天幕下的戀人...
睇到呀詩(niki)係到話佢sister..因為想嫁個有錢人..
佢男朋友咁好...都唔肯嫁佢...
係個時..niki講左句..
”愛情同金錢係兩回事”...
係lei一刻我即刻咁諗到amenda同我...

我同佢都話..要嫁個有錢人..
but我會choose愛情..多過金錢...
ocs我愛情永遠都擺第一..而佢就唔係la....
即係..就算我中意個個真係冇咩錢..只要我地真係互相真心咁中意對方..
對我黎講..同佢一齊挨窮都冇所謂...

我曾經同amenda一齊講過我地有”3不嫁”..
係...如果...有齊哂lei3樣野如果..
同一個好好好好ge另一半...對於我同佢黎講..
算係好幸福ga la~~~
不過..如果咁岩真係冇..我有個好錫我ge老公..
我就心滿意足ga la...

不過..有d樣野..我同佢都希望我地個男朋友有以下ge lei d野
就係...”大方得睇”...唔好見到我地d fd or 我地parents會怕羞個d la..
點都要大學畢業....

最最最理想就...
就有d special talent la~~~ 同我有d相同ge interest la..
話哂我同amenda都多才多藝ar...可能我仲多佢d tim~~~haha~~~~

最後聽完niki個parents個個愛情故事之後..
真係覺得有d lum~~~~haha~~~
想insert入我個drama到tim€~~haha

台長: vilok
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 日記+感想 |
此分類下一篇:.............
此分類上一篇:我親愛的爺爺...

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文