24h購物| | PChome| 登入
2005-05-29 17:39:46| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

心亂如麻,心事難下

1.ood同tic撞期撞到爆,我唔知請唔請到假,神呀,我可唔可以教我點揀?

2.媽咪終於問我幾時唔再零用錢,我其實唔太想零用錢,奈何如果我唔零用錢,我就冇足夠o既錢交學費.我希望媽咪可以忍耐到9月,可以嗎?

3.police何年何月何日先有回音.唉........,唔想再等喇.

今日師母講做事要有信心,我發覺自己愈大愈冇信心,我好想有番以前o個股信心.

達仔要俾心機呀...........

始終一天
at 17
作曲/填詞:林一峰
編曲:蔡德才(普普樂團)@人山人海
監製:蔡德才(普普樂團)/黃耀明@人山人海

始終一天 我會買隻手錶
始終一天 我會早點起身
始終一天 我會不再懶惰
不再遲到 ho no…
始終一天 我會收拾被窩
始終一天 我會收拾壞蛋
始終一天 我會一次棄掉所有垃圾

*愛 始終一天
 我會比較愛自己
 (我有勇氣不欺騙自己)
 (愛 始終一天
 你會發覺我還愛得起)
 你會羞愧自責不珍惜我
 想東想西想你定會想清楚
 我也不再在意 我應該得到幾多
 忘掉你 揭開瘡疤 心魔放開
 隨便作樂 隨便相愛
 決心不會一改再改*

始終一天 我會變更細心
始終一天 我會更有自信
始終一天 我會乾脆吃掉所有甜品
始終一天 我會勸你戒煙
始終一天 我會放過自己
始終一天 我會甘心接受不會被愛

Repeat *

始終一天 我會放棄再講…



台長: 達仔
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文