24h購物| | PChome| 登入
2008-04-28 22:48:17| 人氣414| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歌詞分享 Not Looking Back

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

歌曲 Not Looking Back
歌手 The Secret

I am not looking back
I won’t glance behind
I’ve got nothing but a future in my mind
you are in my mind
you are in my mind
you are in my mind
I never wanted anything but you time
loose you pride
let us live inside each other’s eyes,so beautiful
so beautiful
I am looking out,the sky’s wide
I am looking out,you are not here
and I not fine
I am holding on,she holdng out sometimes
you are in my mind
you are in my mind
you are in my mind
let us live inside each other’s eyes,so beautiful
so beautiful

中譯歌詞

我不再回頭
我不再走回頭路
我有自己的路要走
你在我腦海中
你在我腦海中
你一直在我腦海中
我只想佔有一點你的時間
請抛開一切
我希望我們能活在對方的心中
太美麗
太美麗
天空是多麼地遼闊
我在尋找
可是卻找不到你
而我不知所措
我想拉住而你卻一直逃避
你在我腦海中
你在我腦海中
你一直再我腦海中


這首歌是audi的廣告曲,網路上眾說紛云,記得出處是沒有歌手名稱的~
但真的很好聽~
中文歌詞還是一邊看人家做的MV中文跑馬字幕邊看邊打~


台長: 亦白非白
人氣(414) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 歌詞分享 |
此分類下一篇:情人節快樂 歌詞分享 情人
此分類上一篇:歌詞分享 學會

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文